האקדמאים החרדים לדרעי: "קח את משרד הכלכלה"

פורום האקדמאים החרדים, שיגר מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי, בו הם מבקשים ממנו לקחת דווקא את משרד הכלכלה "בעת נעילת שער, הבא בחשבון טובת מצביעך השקופים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
פורום האקדמיים החרדים, אתמול (צילום: באדיבות המצלם)

דרעי מוותר על משרד הפנים: פורום האקדמיים החרדים שלח אמש (רביעי), מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי הקורא לו לוותר על תיק הפנים ולקחת את תיק הכלכלה: "בעת נעילת שער, הבא בחשבון את טובת מצביעך השקופים".

במכתב שנשלח על ידי חברי הפורום, הפועל לקידום מעמד האקדמאים החרדים, הם קוראים לדרעי לקחת את תיק הכלכלה: "אנו חברי פורום חרדים אקדמאים העמלים לפרנסתם, פונים אליך בזאת בעת נעילת שער להביא בחשבון את טובת מצביעך השקופים הנושאים את עיניהם לתנועת ש"ס ולעומד בראשה, שיפעלו באופן ישיר לטיפול במצוקות היום יום".

לדבריהם: "במהלך מערכת הבחירות נפגשנו איתך לא אחת, והגענו להבנות בכל הקשור לטיפול בצורך האדיר בתעסוקה הולמת לחרדים, ובכל הקשור לאפליית חרדים במקומות תעסוקה בכלל ובמגזר הציבורי בפרט.

"כמו כן בסוגיית המעונות שמהווה נטל כלכלי אדיר לבעלי משפחות. אי לכך, אנו פונים אליך בפנייה אישית ומבקשים כי תדרוש את משרד הכלכלה תחת הנהגתך. אנו סמוכים ובטוחים כי ביכולתך לשנות את התמונה להביא רווחה פרטית ולאומית".

לדברי יו"ר הפורום עו"ד ארז מלול, מיוזמי המכתב, "הבדיקה שלהם נעשתה לאחר ההבנה שמשרד הפנים קוצץ באופן משמעותי ולאור ההדלפות בתקשורת כי משרד הכלכלה הוא אחד התיקים המוצעים לדרעי ובשל כך הם החליטו לפעול לשכנע את דרעי ללכת למשרד שיכול לסייע לציבור השקופים הרבה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר