10 הטעויות הכי גדולות במריחת מייק אפ שאסור לעשות

המייק אפ הוא תכשיר האיפור שדורש הכי הרבה תשומת לב, כי כשהבסיס לא טוב, התוצאה הסופית תהיה מראה עייף ופגום. הנה 10 הטעויות הכי גדולות במריחת מייק אפ שפשוט אסור לעשות (סטייל)

כך תימנעי מהטעויות הכי מביכות של מריחת מייק אפ (צילום: shutterstock)

המייק אפ הוא תכשיר האיפור שדורש הכי הרבה תשומת לב, כדי לקבל עור מושלם שגורם למראה צעיר ורענן. אך למריחה לא נכונה של המייק אפ יש השפעה הפוכה, וחבל. הנה 10 טעויות האיפור הכי נפוצות שפשוט אסור לעשות, וטיפים למריחה נכונה שיוציאו מהמייק אפ שלך את המקסימום:

1. שמת יותר מידי מייק אפ

רוצה להסתיר פגמים בפנים ולהציג עור קורן? העמסת שכבות של מייק ממש לא תעשה את העבודה, והפנים שלך יראו מזויפות ובעלות מראה "עוגתי" (מכירה את זה שיש המון קצפת על העוגה? אז ככה, רק על הפנים שלך).

אם יש לך עסק עם פגם בולט כמו חצ'קון לא חביב, למשל, נקי את האזור סביבו, ומרחי עליו מעט קרם לחות. כעת, הניחי בקצה האצבע קונסילר וטופפי קלות על האובייקט המיועד להסתרה. הפגם ייעלם בקלות כשתמרחי לאחר מכן את שכבת המייק אפ.

2. לא קיבעת את האיפור כמו שצריך

למרוח את המייק אפ ישירות על העור זו טעות חמורה, ויש להשתמש קודם בפרמייר איכותי. אך גם אם השתמשת בפרמייר, קיבוע טוב ייתן את הפיניש המושלם. אחת הדרכים המהירות לקבע את האיפור לאורך זמן, הוא ריסוס מקבע איפור טוב בתום האיפור.

3. המייק אפ לא מתאים לעור שלך

לפני קניית המייק אפ, חשוב לקבוע מה מתאים לסוג העור שלך. לעור שמנוני מומלץ מייק אפ נוזלי נטול שומן, במראה מט. לעור יבש עדיף מייק אפ עשיר בלחות ובוויטמינים.

4. הגוון של המייק אפ לא מתאים לך

אחת התקריות המביכות ביותר מתרחשות כשבתמונה שצולמה עם פלאש, נראה בבירור קו ההפרדה בין הפנים לצוואר שלך. מייק אפ בהיר מידי יוצר מראה חולני, ומייק אפ כהה מידי נראה כמו שיזוף מזויף לא מוצלח.

כדי להתאים את המייק אפ, אל תבדקי אותו על גב היד שלך - אלא אם כן את מתכוונת למרוח אותו שם. מרחי את המייק אפ בקו הלסת, האף והלחיים, צאי מהחנות ובדקי לאור יום אם מתקבל מראה טבעי. אם כן, כנראה שמצאת את המייק אפ שמתאים לך.

5. את מורחת את המייק אפ עם אצבעות

מריחת המייק אפ עם האצבעות יוצרת כתמים ומראה לא אחיד. מרחי את המייק אפ בעזרת מברשת או ספוג המיועדים לכך. הבונוס: כך תשתמשי בפחות מייק אפ.

כדי לנצל היטב את החומר שבמברשת, הניחי את המייק אפ בתנועות מעגליות על פני כל שטח הפנים, כולל העפעפיים, מתחת לעיניים וסביב האף.

6. המייק אפ לא מתמזג עם הצוואר

המייק אפ לא נועד לפנים בלבד. לאחר מריחת המייק אפ בפנים, יש לרדת לכיוון הצוואר ולצדדים, ולמזג בין השניים, מה שייתן מראה טבעי.

7. המייק אפ שלך מבגר אותך

בדיוק הפוך ממה שהתכוונת. הנחה של מייק אפ לא נכון, עלול להבליט פגמים וסימני הזדקנות בפנים. חפשי את הנוסחה המכילה גליצרין או חומצה היאלורונית, שתורמים לעור לחות ושומרים עליו מהתייבשות.

8. את לא מחכה שקרם הלחות יתייבש

תמיד תמתיני עד שקרם הלחות ייספג בעור. אחרת עלול להיווצר מראה מבולגן ולא אחיד.

9. את מדלגת על הפרמייר

אין מפתה מלדלג על הפרמייר בשעת בוקר לחוצה. אחרי הכל, אין לו צבע, וכבר מרחת קרם לחות, אז למה לטרוח? זה למה: כדי לקבל גימור חלק, ולהותיר את האיפור על הפנים לטווח ארוך - אל תדלגי על הפרמייר. אגב, נגד קמטוטי גיל, כדאי להשתמש בפרמייר המבוסס על סיליקון שמחליק אותם.

10. את מניחה קונסילר לפני המייק אפ

מריחת קונסילר מתחת לעיניים לפני הנחת המייק אפ, תגרום לזה שתצטרכי לשים יותר מייק אפ ממה שהיית צריכה. מרחי קודם את המייק אפ, ואז באמצעות מברשת קטנה ומחודדת, כסי בעזרת הקונסילר את תחתיות העיניים ופגמים אחרים. וטשטשי היטב.

אם את משתמשת במייק אפ על בסיס אבקה, הסעיף הזה לא בשבילך, ואת צריכה להניח קודם קונסילר ואז את אבקת המייק אפ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית