"מעילת ענק, מאות משפחות ייפגעו"

חשש כבד בבני ברק: צ'קים בסך כולל של מיליונים חזרו

חשש לנפילה כלכלית של משקיעים בבני ברק: לטענת גורמים בעיר, בימים האחרונים בוטלו צ'קים בסכום כולל של מיליוני שקלים על ידי מנהל בכיר בחברת נכיון צ'קים מוכרת העוסקת לפי ההערכות גם במתן הלוואות בריבית ובגביית חובות. עורך הדין של הנפגעים: "זו מעילה בסדר גודל של עשרות מליונים" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

הסיפור שמסעיר את בני ברק: בימים האחרונים רוחשת העיר החרדית בני ברק שמועות על מנהל בכיר בחברת נכיון צ'קים, שהודיע לטענת גורמים בעיר על כוונתו לפשוט רגל, ובעקבות כך צ'קים בסכומים כוללים של מליוני שקלים - חזרו.

האיש, ממשפחה חרדית מוכרת, מנהל חברה ידועה שמשרדיה ממוקמים בצפון העיר בני ברק. על פי ההערכות, החברה עוסקת גם במתן הלוואות בריבית ובגביית חובות.

במהלך השנים יצר בעל החברה קשר אישי עם בעלי צ'יינג'ים וחלפנים רבים בעיר שהשקיעו אצלו את כספם כאשר הוא היה משיב להם אותו לאחר תקופת זמן.

בשבוע האחרון, החלו ה"חריקות" כאשר הלה ביטל צ'קים אישיים שלו בסכומים גבוהים - מה שגרם לחרושת שמועות ולבהלה גדולה בקרב אלו שהניחו אצלו את כספם ועתה חוששים שהכל ירד לטמיון.

"האיש נהנה מאמון מלא של סוחרים וחלפנים"

לדברי עסקן בעיר, מדובר בפרשה סבוכה מאוד: "אותו איש עסקים נהנה מאמון מלא של סוחרים וחלפנים והיה מגלגל מליוני שקלים. כעת אין עם מי לדבר והחשש הכבד הוא שהמשקיעים שמו כספם על קרן הצבי".

"באם השמועות אכן נכונות", מבהיר העסקן "הרי שחלפנים רבים תושבי העיר "נפלו" אצלו ואיבדו ממון רב. אנו מקווים שהשמועות אינן מדויקות ובסופו של דבר הכסף יוחזר".

עו"ד רענן גל המייצג את הנפגעים בפרשה, אומר ל"כיכר השבת": "מדובר במעילה בסדר גודל של עשרות מליוני שקלים שפגעה ותפגע במאות משפחות".

"יש נפגעים שנתנו כסף תמורת רווח מסויים (ריבית) והכסף לא ישוב אליהם. יש עוד אחרים שעשו החלפת צ'קים וכעת חוששים שלא יפרעו. המשרד שלנו מייצג את נפגעי הפרשה וננסה לעשות עבורם את איסוף הכספים. אנחנו ממליצים לקהל הנפגעים לדאוג לכיסוי ולבטל את הצק בשל העדר תמורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר