עוקץ המיליונים

איש העסקים החרדי נעלם; "אין לי פנים להראות עצמי"

איש העסקים החרדי החשוד כי הפיל בפח מאות וחובותיו נאמדים במיליוני שקלים נעלם, הנושים חוששים כי עזב את הארץ. לחבריו סימס וכתב: "אין לי פנים ללהראות עצמי" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פרשת עוקץ המיליונים שמסעירה את המגזר החרדי: נושים רבים מודאגים בשעות האחרונות (שישי) לאחר שהתברר כי נעלמו עקבותיו של איש העסקים החרדי, תושב קריית הרצוג בבני ברק, החשוד כי הפיל בפח מאות משפחות וחובותיו נאמדים במיליוני שקלים.

לפנות בוקר, בשעה 5, כתב האיש לחבריו כי בכוונתו לעזוב את ישראל ולטוס לחו"ל אולם עד עתה לא ברור האם האיש אכן יצא מהארץ או שהוא מסתתר עד יעבור זעם.

איש העסקים כתב לחבריו: "חברים יקרים, אני מצטער על כל מה שקרה, אין לי פנים להראות את עצמי בפני אף אחד, גרמתי לרבים מכם צער גדול שאני לא יכול לתאר".

"למרות מחשבתי לעמוד ולהילחם על הדברים, קיבלתי בעצת חברים טובים ויקרים לעזוב את המדינה ולעבור לגור בארץ אחרת", הוסיף וכתב, "אני מצטער על כל נזק שגרמתי לכל אחד מכם ומקווה שתמצאו את המקום לסלוח לי".

יצויין כי חלק מהנושים הזועמים הגיעו במהלך היום למשרדי החברה ברחוב נורדאו בבני ברק ובזזו את הציוד ואת המחשבים שנותרו במקום.

"הוא גרם לנו צער גדול, הפסד כספי ענק ושברון לב", אמר אחד מהם ל"כיכר השבת" וסיפר כי עדיין מקוננת בו אופטימיות זהירה שיזכה לראות את כספו בחזרה. "זה לא פשוט. השקעתי אצלו סכום עתק, את מיטב כספי כי האמנתי בו וכעת אני חושש שהכל ירד לטמיון".

"אלו כספים בהם תכננתי לחתן את ילדיי ולרכוש להם דירות וכעת הכל אבוד. נתפלל לה' שהעסק הזה ייגמר בכי טוב", הוסיף הנושה.

כזכור, עו"ד רענן טל אמר אמש ל"כיכר השבת" כי "מדובר במעילה בסדר גודל של עשרות מליוני שקלים שפגעה ותפגע במאות משפחות.

"יש נפגעים שנתנו כסף תמורת רווח מסויים (ריבית) והכסף לא ישוב אליהם. יש עוד אחרים שעשו החלפת צ'קים וכעת חוששים שלא יפרעו. המשרד שלנו מייצג את נפגעי הפרשה וננסה לעשות עבורם את איסוף הכספים. אנחנו ממליצים לקהל הנפגעים לדאוג לכיסוי ולבטל את הצק בשל העדר תמורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר