הבנות עזבו, הסמינר מפונה

אחד החשדות נגד רמתי: "התעללות בחסר ישע"

שעות ספורות לאחר הפשיטה המשטרתית על סמינר 'באר מרים' בשכונת סנהדריה בירושלים ומעצרו של המנהל אהרון רמתי, הבנות התכנסו והחליטו לעזוב את המקום • ל"כיכר השבת" נודע כי בין החשדות נגד אהרון רמתי: "התעללות בחסר ישע" • צפו בבנות עוזבות בזו אחר זו את מבנה הסמינר • בלעדי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הבנות עוזבות את הסמינר (צילום: ישי כהן)

שעות ספורות לאחר הפשיטה המשטרתית על סמינר 'באר מרים' בשכונת סנהדריה בירושלים ומעצרו של המנהל אהרון רמתי, הבנות עוזבות את המקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין החשדות נגד אהרון רמתי בגינם הוציא בית המשפט צו חיפוש בביתו של רמתי ובמבנה הסמינר "התעללות בחסר ישע וקבלת דבר במרמה".

לאחר שיחות עם העובדות הסוציאליות התכנסו הבנות באחד מחדרי הסמינר והחליטו לעזוב את המקום. בזו אחר זו יוצאות הבנות עם מזוודותיהם וחפציהם האישיים.

בני משפחה של חלק מהבנות שהגיעו למקום לאחר הדיווח על הפשיטה המשטרתית, נכנסו פנימה כדי לסייע לבנות המשפחה לארוז את חפציהם.

בנוסף, נקראה למקום חברת הובלות שמפנה את כל החפצים מהסמינר תחת אבטחה של כוח משטרתי שעדיין שוהה במקום לצד כעשר עובדות סוציאליות שנמצאות בסמוך למתן מענה במקרה הצורך.

צו החיפוש (צילום: כיכר השבת)

פקחים של עיריית ירושלים החרימו את כל צרכי הבשר והעופות שהיו בסמינר והם הועברו לבדיקה האם פג תוקפן של חלק מהמוצרים.

מחוץ לסמינר מתקהלים שכנים המתגוררים בסמוך המתווכחים ביניהם האם אכן מדובר ב"כת מסוכנת" או שמא בהתנכלות לסמינר.

יצויין כי בתו של המנהל אהרון רמתי הגיעה למקום ושהתה בתוך הסמינר במשך כחצי שעה ולאחר מכן עזבה את המקום.

נופר ועקנין, שהודיעה לפני מספר שבועות כי עזבה את הסמינר בעקובת המחאה שעוררה אמה, נמצאת בשעה זו בתחנת המשטרה לא ברור האם היא נעצרה או שרק זומנה לתת עדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר