ראיון בלעדי • צפו

א' מסמינר רמתי: "טוב לנו; אין קטינות, אין חסרי ישע"

הפשיטה המשטרתית על סמינר 'באר מרים' ומעצרו של המנהל אהרן רמתי ועיכובן של בנות לחקירה, עדיין לא מערערות את האמונה של התלמידות בדרכן • א', תלמידה, טוענת בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" כי "רואים את הכוח של הקדושה במקום" • לדבריה: "זו עלילה בלבד. אין קטינות, אין חסרי ישע, טוב לנו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

עשרות שוטרים, אנשי רווחה ועירייה, פשטו הבוקר (ראשון) על סמינר 'באר מרים' בשכונת סנהדריה בירושלים, החרימו מסמכים בצו בית המשפט ועכבו מספר תלמידות לחקירה וכן את רעייתו ובתו של מנהל הסמינר אהרון רמתי שנעצר לחקירה.

כעבור זמן קצר הוציאה עיריית ירושלים, צו פינוי, סגירה והריסה למבנה הסמינר, בעקבותיו נאלצו עשרות התלמידות לארוז את חפציהן ולעזוב את המקום.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", אחד החשדות נגד רמתי, כפי שמופיע בצו החיפוש שהוציא בית המשפט הוא "התעללות בחסר ישע".

רגע לפני שעזבה את המקום, שוחח "כיכר השבת" עם א., תלמידה בסמינר, שמספרת כי "כשבע שנים המקום קיים, בזמן האחרון הורים שמתנגדים מנסים להפיל את המקום, המשטרה נטפלת אלינו".

באשר לחיפושים במוסד אומרת א': "היום היה צו חיפוש, הפכו כל מה שרק אפשר, הרסו את המקום, הרסו את הבנות, חיפשו, מה לא חיפשו, הכל שקרים ושטויות. נכנסו למחסן של האוכל והוציאו את הגז שלא נבשל, לקחו את הבשרים והוציאו מהמקפיא למרות שהכל תקין, הבעייה שלהם שהמקפיא לא היה טוב".

א' עוצרת את הראיון כשהיא בוכה ומבקשת הפסקה, לאחר דקות היא שבה ואומרת: "זו עלילה בלבד, לא מצאו פה שום דבר".

את דואגת שהסמינר ייסגר עכשיו?

"לא דואגת, לא מפחדת מזה, זה לא יכול לקרות בחיים, אני מאמינה שהסמינר יחזור".

מה התחושות?

"התחושות קשות מאוד, מנסים להפיל עלייך דברים סתם".

למה?

"רואים את הכוח של הקדושה במקום, רואים את האמונה, רואים בנות משתנות וחושבים שזה כישופים. הם מנסים רק להפיל, להפיל את ההצלחה, אומרים 'מלחמה לעמלק מדור דור.

"זה התחיל עם המון רעש, המשטרה עשתה הרבה בלגן היום ובהפגנה, ובעז"ה יתברר האמת".

המשטרה חושדת שיש "התעללות בחסר ישע"...

"אין דברים בגו, אין קטינות בכלל, אין חסרי ישע, חסרי הישע זה אולי הנמלים.

"אנחנו מעל לגיל 18, לא חסר לנו כלום, טוב לנו, כולנו מאושרות, רובן עובדות, הכל מאושר, סתם מנסים להעליל עלינו, בעז"ה האמת תצא אור, והעסקנים שהיו במקום וליבו את האש - ה' ירחם עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר