הרמטכ"ל ספד לאור אסרף: "מלח הארץ, משתתף בצער משפחתו"

גדי איזנקוט ספד לנעדר אור אסרף ז"ל שגופתו נמצאה בנפאל: "איבדנו היום את אחד מטובי בנינו. יהיה זכרו ברוך". הנשיא ריבלין: "תפילותיו הכנות של העם כולו ביטאו את רצון כולנו למצוא אותו חי" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אור אסרף ז"ל ואביו (צילום: מתוך YNET)

אסון רעידת האדמה בנפאל: הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט ספד הערב (ראשון) לאור אסרף ז"ל, המטייל הישראלי שנהרג באסון רעידת האדמה בנפאל וגופתו נמצאה מוקדם יותר.

אייזנקוט אמר כי הוא "משתתף בצער משפחתו של אור אסרף. אור היה מלח הארץ, לוחם בשלדג ובאגוז נלחם ב'צוק איתן', חילץ פצועים ונפצע בקרב. איבדנו היום את אחד מטובי בנינו. יהיה זכרו ברוך".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "הבשורה הקשה על מותו של אור אסרף שוברת לב. התגייסות כוחות ההצלה, וההירתמות המרגשת של חבריו לצוות באגוז עוררו בנו תקווה גדולה. תפילותיו הכנות של העם כולו ביטאו את רצון כולנו למצוא אותו חי ובריא. תנחומי למשפחה על האובדן הקשה והמצער".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם פטריק אסרף, אביו של החייל אור אסרף. נתניהו אמר לאביו של אור: "עשינו הכל כדי למצוא את אור, אבל קיווינו שהסוף יהיה אחר. זאת חובתה של מדינת ישראל לאור, חייל גיבור שנלחם למען ביטחונם של אזרחי ישראל. אני משתתף באבל הכבד של משפחתכם".

מוקדם יותר היום, משלחת "ישראלייף" של זק"א, פירסט ואיחוד הצלה, דיווחה כי בשעות הבוקר נמצאה גופתו של הנעדר הישראלי האחרון בנפאל - אור אסרף.

המשלחת הרכיבה תיק חיפוש מיוחד, והבוקר נמצאו עקבות ומסמכים שקשורים אליו, לאחר מכן נמצאה גופה שמאוחר יותר זוהתה כגופתו של אסרף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר