כך תתאימי בקלות שרשרת לצווארון הנכון

השרשרת היא תוספת קטנה, אך משמעותית להופעה, שהתאמה נכונה בינה לבין הצווארון ייתן את הגימור המושלם. כך תתאימי בקלות שרשרת לצווארון למראה אלגנטי מוקפד (סטייל)

להתאים שרשרת לצווארון זה לא כל כך מסובך (צילום: shutterstock)

השרשרת היא תוספת קטנה, אך משמעותית להופעה, שהתאמה נכונה בינה לבין הצווארון ייתן את הגימור המושלם, וישדרג כל בגד. עם זאת, חשוב להקפיד על התאמה נכונה בין שרשרת לצווארון המתאים, כדי לקבל מראה אלגנטי מוקפד, ולא, חלילה, ההפך.

צווארון סגור - הסגירה השכיחה ביותר, בה הצווארון נחתם צמוד לסיום הצוואר. לצווארון כזה התאימו שרשראות קצרות בגזרה מעוגלת לרוחב, המקבילות בצורתן לצורת הצווארון.

צווארון גולף - חצוי או שלם, לצווארון הגולף תמיד יש להתאים שרשרת ארוכה ודקה, שלא תכביד על המראה ותשדר עדינות, כיוון שהגולף דומיננטי מספיק באזור הצוואר.

צווארון v - הצווארון שהכי פחות מסובך להתאים לו שרשרת, כיוון שכל שרשרת בצורת v מכל סוג וגודל תתאים לו.

חולצה מכופתרת - בחרת בלוק רשמי או שאת סתם בדרך לעוד יום בסמינר? לחולצה מכופתרת תתאים שרשרת קצרה מעוגלת או שרשרת v עדינה עם תליון בינוני.

צווארון מכופתר עם טאצ' נשי (צילום: shutterstock)

צווארון א-סימטרי - צווארון מתחכם, עם סגירה שאינה שווה, הנוטה ליפול לצד אחד. לצווארון כזה התאימו תכשיט שאינו סימטרי, שידגיש את קו הלוק שבחרתן.

חולצת בסיס ועליה עליונית פתוחה בצורה רחבה ועגולה - להופעה כזו יש להתאים שרשרת מעניינת ומרשימה, עם תליון גדול, חרוזים בשכבות, ושרשראות בסגנון וינטאג'.

חולצת בסיס ועליה עליונית פתוחה באופן 'נופל' - התאימי לה שרשרת קצרה, עם תליון שאינו דומיננטי מידי, ואף תוכלי לוותר על השרשרת ולהעדיף להשקיע בזוג עגילים מעניין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית