"נמצאו מעטפות כסף"

עד יום רביעי: בית המשפט האריך את מעצרו של רמתי

בית משפט השלום בירושלים החליט בצהריים להאריך את מעצרו של אהרן רמתי, מנהל סמינר "באר מרים" בשכונת סנהדריה בירושלים, עד ליום רביעי • המשטרה ביקשה להאריך את מעצר רמתי בארבעה ימים • נציג המשטרה חשף בדיון כי בחיפוש שערכו בביתו של רמתי נמצאו מעטפות עם כסף (אקטואליה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: אהרון והב - כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים האריך בצהריים (שני) את מעצרו של אהרן רמתי, מנהל סמינר "באר מרים" בשכונת סנהדריה בירושלים, עד ליום רביעי בשעה 10.

רמתי עצמו שנחשד בין היתר בקבלת דבר במרמה, נעדר מהדיון בעקבות אשפוזו הלילה בבית החולים 'שערי צדק' בשל "מיחושים בלב" ויוצג על-ידי עורך הדין איתמר בן גביר.

לבית המשפט הגיעו עשרות בנות, תלמידותיו של רמתי בסמינר, שבאו להזדהות עם מנהלם והתפללו במקום עבורו.

הבאים לבית המשפט הופתעו לגלות מספר דמויות המשויכות ל"העדה החרדית" בירושלים שבאו לתמוך ברמתי. "שמענו שמספרים עליו שקרים אז הגענו לתמוך בו", הסבירו אלו את בואם.

נציג המשטרה ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של רמתי בארבעה ימים.

במהלך הדיון טענה המשטרה כי יש קבלת דבר במרמה של מאות אלפי שקלים. נציג המשטרה חשף כי במהלך הפשיטה על ביתו של רמתי במקביל לפשיטה על הסמינר, נמצאו בביתו מעטפות עם כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים.

המשטרה סיפרה בדיון כי כאשר השוטרים הגיעו לבצע חיפוש בביתו של רמתי, אשתו יצאה אליהם ואמרה כי היא צריכה כמה דקות כדי להתלבש זאת למרות שהייתה לבושה. החוקר סיפר כי שמע רעש של שקיות מבפנים, כשלאחר מכן התברר כי הוחבאו כספים בתוך שקיות בכל מיני מקומות בבית.

עו"ד בן גביר טען כי עדיין לא ברור מה זה הכספים הללו וייתכן כי אלו תרומות ותהה: "מי קבע שזה קבלת דבר במרמה". השופטת ציינה כי מבחינתה החשד הסביר הוא קבלת דבר במרמה.

עו"ד בן גביר הציע מעצר בית או לשלוח את רמתי לחלופות מעצר אצל קרובי משפחתו. המשטרה התנגדה בטענה לחשד לשיבוש הליכי משפט, עו"ד בן גביר טען מנגד כי אין כזה חשש מאחר והסמינר פורק אך בית המשפט קיבל את עמדת המשטרה.

עם זאת הוסכם כי במידה ורמתי ישתחרר היום מבית החולים, יתאפשר לקיים מחר בצהריים דיון בבית המשפט בבקשה לשחררו ממעצר.

בסופו של הדיון, כאמור, קבע בית המשפט כי מעצרו של רמתי יוארך עד ליום רביעי בשעה 10 בבוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר