כחלון מאוכזב: ממשלת 61 - לא טובה

בנאום שנשא במליאת הכנסת אמר שר האוצר המיועד כי ממשלת 61 החברים המסתמנת לא טובה. "אחרי שחתמתי על ההסכם אני טיפה כבול, אבל אפעל להרחבת הממשלה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה כחלון (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: שעות לאחר שיו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הודיע כי אין בכוונתו להצטרף לממשלה, אומר יו"ר 'כולנו' ח"כ משה כחלון כי ממשלה של 61 חברי כנסת היא ממשלה לא טובה.

בנאום במליאת הכנסת אמר כחלון: "היום לצערי התבשרנו שכנראה שנלך לממשלת 61, אני אמרתי בעבר ואני אומר גם היום שממשלת 61 היא ממשלה לא טובה בטח מול המשימות שמחכות לנו. אני באופן אישי אחרי שחתמתי על ההסכם, טיפה כבול, אבל אני אשוחח עם ראש הממשלה ואין לי ספק שהוא יפעל להרחבת הממשלה, יקרא לסיעות נוספות או ישכנע את ליברמן לחזור".

כחלון התייחס גם לנושא מחאת יוצאי אתיופיה ואמר: "אף אחד לא יכול להגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר. צריכים לומר את האמת, מדינת ישראל נכשלה בטיפול בקליטת יהדות אתיופיה. עדה שקטה ציונית ערכית שהגיע לכאן על הכמיהה לירושלים ולארץ ישראל. ומוצאת את עצמה פה במאבקים יום יומיים.

"הם אומרים 'לא ביקשנו כלום רק שתכירו בנו' והם צודקים. כשראיתי בטלוויזיה את המרואיינים ממוצא אתיופי השפלתי עיניים, הם צודקים. מי שאשם זה לא הם אלא הגזענים אצלנו. אני מקווה שנגיע ליום הזה שנדע להכיר ולכבד כל אחד בלי קשר לצבע למין ולארץ המוצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר