בגלל הפריצות בחופי הכנרת

הרב קוק מזהיר מאסון קשה בטבריה: "תברחו מהעיר"

בקטעי וידאו שהגיעו ל"כיכר TV", מזהיר הרב דב קוק את חסידיו ממגורים בטבריה, זאת בשל "אסון קשה" שעלול לפקוד את העיר בעקבות 'הפריצות הנוראה בחופי הכנרת'. מדברי הרב: "יש שם אנשי תועבה, לא תמונות, אלא אנשים חיים. אסור להיות פה, אני מבקש מכולם לא לגור בטבריה". צפו במבזק המלא (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: מתוך יוטיוב)

סערה בטבריה: הרב דב קוק, מהדמויות הרבניות הבולטות בעיר טבריה. יצא בימים האחרונים בקריאה לתלמידיו לעזוב באופן מיידי את העיר זאת מחשש ל"אסון קשה" העלול לפקוד אותה בחלל "הפריצות בחופים".

בסרטון וידאו בו מופיע הרב שנשלח לחסידיו הוא אומר: "אני חושב להגיד לכל האנשים בטבריה, הדתיים, להחרים את העיר הזאת, אסור לגור בעיר הזאת, אסור לגור בעיר הזאת, אני אומר לכל האנשים הדתיים אל תגורו בטבריה".

הרב קוק הסביר לחסידיו את פשר הפסק והסביר זאת בכך שמול בית העלמין בעיר ישנו חוף מעורב מלא בפריצות: "יש כאן רחוב ראשי מול בית העלמין של כל גדולי החסידות, שם יש לך אנשי תועבה, לא תמונות, אלא אנשים חיים, תועבה מול העיניים. אני מבקש מכולם לא לגור בטבריה".

"מי שעובר שם הוא נקרא פושע ישראל, אין לו שלום בית והוא רשע גדול מן התורה, אסור להיות פה" מסיים הרב קוק את דבריו.

בקטע וידאו נוסף שהופץ בקרב התלמידים אומר הגר"ד קוק כי חוף התועבה מול בית העלמין יגרום "אסון קשה מאוד בטבריה, אין עבירה יותר חמורה מזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר