גופתו של אור אסרף הובאה לישראל; הלוויה היום

גופתו של אור אסרף, התרמילאי הישראלי שנהרג ברעידת האדמה בנפאל, הובאה לישראל. הלווייתו בשעה 17:30 בבית ההלוויות בלהבים. אביו: "ניצחנו במערכה" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שלום לביא, זק"א)

שבועיים אחרי אסון רעידת האדמה שפקד את נפאל, אור אסרף, התרמילאי הישראלי שנהרג ומי שהוגדר כנעדר הישראלי האחרון באסון, יובא היום (רביעי) לקבורה.

גופתו נחתה אמש בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שזו נמצאה על ידי צוותי זק"א ושאר המחלצים הישראלים, בבוקר יום ראשון בקרבת הכפר במבו הנמצא סמוך לשמורת הלאנג טאנג בצפון המדינה.

הלווייתו תתקיים הערב בשעה 17:30 בבית ההלוויות בלהבים. המתנדבים שחלקם לקחו חלק במשלחת החילוץ בנפאל ביקשו מחילה מהנפטר ואמרו קדיש.

אביו, פטריק, נחת הלילה בנמל התעופה בן גוריון ואמר לכלי התקשורת: "הפסדנו בקרב אבל ניצחנו במערכה". את הדברים אמר כשלצידו חבריו של בנו ההרוג ששירתו עמו ביחידת אגוז במשטרה.

"המטרה הייתה ברורה: אנחנו מחזירים את אור הביתה. כשהגענו לשטח וירדנו לשם וככל שזרמו הדיווחים הבנו שהמשימה תהיה מאוד מורכבת אם בכלל אפשרי". סיפר.

האב הוסיף כי "השטח עבר רעידת אדמה נוראית. זה נראה כמו פצצת אטום שנופלת בשטח. מדובר בגיא שמשני צדדיו לא ניתן לברוח משום מקום. השטח פשוט נהרס ואיבד כל צורה".

חילוץ הגופה לקח זמן רב בעקבות הקושי לחלצה מהאזור ההררי בו נמצאה. החילוץ המורכב נעשה על ידי מסוק חבלים ועוד.

מניין ההרוגים עומד על 7,376 הרוגים, כך לפי הדיווחים בנפאל. על פי הדיווח 14,123 בני אדם נפצעו, בהם 6,512 שעדיין מאושפזים בבתי חולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר