שרה נתניהו מתגוננת: "דמי נשפך, אני דור שלישי לניצולי שואה"

אשת ראש הממשלה הגיעה לבית המשפט כדי להעיד בתביעתו של מני נפתלי. על הטענות כי השליכה חפצים: "אני דור שלישי לשואה. מעולם לא זרקתי מפה". האשימה: "דמי נשפך" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע הצהריים (ראשון) לבית הדין לעבודה בירושלים בכדי להעידן בשלב ההוכחות בתביעתו של מני נפתלי נגד נתניהו ומשרד ראש הממשלה. נתניהו אמרה בעדותה: "דמי נשפך בראש חוצות. הגיע הזמן שיישמע קול הצדק לאחר שפיכות הדמים הזאת".

היא התבקשה להגדיר את תפקידו של אב הבית ואמרה: "אב הבית הוא האחראי על כל הנעשה בבית. על כל התחזוקה. על כל העובדים, על עצמו, על מערכת השעות, על התקציבים. אני לא יודעת עוד על מה כי לא הייתי בתוך הדברים האלה, אבל הוא אחראי על הכול".

"נתקלתי בהתנהגות הבוטה וגסת הרוח שלו" טענה שרה נתניהו. מני נפתלי (צילום: פלאש 90)

"עם אב הבית הנוכחי, שעובד שנתיים, אני כמעט שלא מדברת על שום דבר והבית מתנהל בשקט ונהדר" אמרה נתניהו והתייחסה לעבודת נפתלי בבית: "זה באמת לקח כמה חודשים עד שאני נתקלתי באמת בהתנהגות הבוטה שלו, גסת הרוח שלו. מפני שאנחנו אנשים רדופים על ידי התקשורת, אנחנו מפוחדים. ידעתי שלפטר אב בית יהיה כותרות, לכן פחדתי לעשות את זה".

"ככל שהתחלתי לשים יותר ויותר לב ואמרתי לו, זה לא נעים שככה אתה מדבר, וכשהערתי לו בשבתות, שבאמת כל דקה, וזה היום היחיד שיש לי כמה זמן עם הילדים ועם בעלי, והיה מספיק שהוא היה הולך רגע לטלפון או משהו - מיד מני היה מתחיל לבקש בקשות, בקשות שלו אישיות, תקנים וכו׳. והייתי אומרת לו לדבר עם משרד ראש הממשלה. והוא אמר לי - אם את תתערבי אולי זה ישתנה, אבל אני לא רציתי להתערב. לא רציתי. אחרי כמה פעמים אמרתי לו - מני, באמת, שבת, בבקשה, תן לי להיות עם המשפחה שלי".

"אנחנו אנשים רדופים על ידי התקשורת, אנחנו מפוחדים". שרה ובנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

על הטענות כי השליכה חפצים אמרה נתניהו: "מעולם לא זרקתי מפה, צריך לזכור אני דור שלישי לשואה. מעולם לא זרקתי מפה. מה שלמדתי מבית אבא זה שלא זורקים דברים כאלה. זה פשוט לא הולך עם ה-DNA שלי. זה לא יהיה ולא היה".

במהלך עדותה אמרה שרה נתניהו: "אני חיה בפחד ממה שעושים לי, ואני אומרת - אני לא רוצה. לכן אמרתי. אני רוצה לגמור את המשפט, כבוד השופטת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר