פרשת רמתי • המשטרה מודה:

"לא הצלחנו לבסס חשדות למעשים חמורים נגד בנות"

אהרון רמתי יוכל לשוחח עם תלמידותיו מסמינר באר מרים, אולם לא כ"מורה רוחני" או כאיש הוראה, כך נקבע במהלך דיון בביהמ"ש השלום בירושלים. נציג המשטרה הודה במהלך הדיון כי החוקרים לא הצליחו לבסס חשדות בנוגע למעשים חמורים כלפי בנות. בשבוע הבא יוכרע אם רמתי יוכל לשוב לשמש כאיש חינוך (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
איתמר בן גביר לאחר הדיון (צילום: אהרן רבינוביץ, כיכר השבת)

אהרן רמתי יוכל לשוב ולשוחח עם תלמידות "באר מרים": בבית המשפט השלום בירושלים נערך הצהריים (שלישי) דיון בנוגע לבקשת המשטרה לאסור "עיסוק במקצוע" על אהרון רמתי, מנהל סמינר באר מרים בירושלים. במהלך הדיון הודה נציג המשטרה כי החוקרים לא הצליחו לבסס חשדות בנוגע למעשים חמורים לכאורה כלפי בנות המדרשה. רמתי עצמו השתתף בדיון.

רמתי ואישתו בראיון ל"כיכר השבת", לפני כשבועיים (צילום: אהרן ווהב, כיכר השבת)

רמתי יוכל מעתה לשוב ולשוחח עם הבנות - אך לא כמורה רוחני ולא כאיש הוראה. ההחלטה הסופית בנוגע לאיסור העיסוק במקצוע תתקבל בתחילת השבוע הבא. בעקבות העובדה שהבקשה היחידה של המשטרה היא לאסור עליו לעסוק בהוראה, רמתי שוחרר ממעצר בית והתנאים המגבילים נגדו בוטלו.

עורך דינו של אהרן רמתי איתמר בן גביר טען במהלך הדיון כי "מורה רוחני" לא נחשב כמקצוע, ועל כן בקשת המשטרה אמורה להידחות לאלתר. נציג המשטרה מאידך טען כי מורה רוחני הוא מקצוע כפי שנהוג בישיבות.

הבנות עוזבות את הסמינר, לפני כשבוע (צילום: ישי כהן)

"הדיון הזה מסכם את כל הפרשה הזו" אמר עו"ד בן גביר בשיחה עם "כיכר השבת", "הדלות והעוני שהמשטרה הגיעה לדיון - אין למעשה שום ראיות. שאלתי את החוקר, יש ראיות על התעללות? יש אינדיקציה? והוא אמר שלא".

"התחושה היא מאוד קשה, נעשה כאן עוול גדול מאוד לרב רמתי, שפכו את דמו ובסוף הטענה היא אי סדרים כספיים, שהיה איזה בשר פג תוקף ושיש סדק בקירות. על זה שופכים דם של אדם?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר