בדיקת "כיכר השבת"

תג מחיר: כמה תשלמו עבור זמר חסידי לחתונה שלכם?

לרגל עונת החתונות במגזר החרדי, בדק "כיכר השבת" כמה כסף תצטרכו לשלם עבור הופעה של כוכב זמר בחתונה שלכם • מי הזמר שלא מוכן להופיע יותר משעה גם אם תציעו לו סכום נוסף? • ואלו זמרים דורשים בנוסף לתשלום על ההופעה - גם כרטיס טיסה ב'ביזנס' וסכום נוסף עבור תזמורת? המחירון החסידי המלא (מיוחד)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חתונה חסידית, ארכיון (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

כמה יעלה לכם להזמין כוכב זמר חרדי לחתונה שלכם? בדיקה מיוחדת של אתר "כיכר השבת" לקראת עונת החתונות שהחלה זה עתה, מגלה כי עבור הזמנת כוכב זמר חסידי או מזרחי לחתונה שלכם, תאלצו להיפרד מעשרות אלפי שקלים, כשאצל חלק גדול מהאמנים המדוברים, התשלום עבור הגעת הזמר אינו כולל תשלום עבור כרטיס טיסה במחלקת "ביזנס" ועלות התזמורת. הופעתם של רוב הזמרים, כך משיחות שערכנו עם מפיקיהם בארץ, תארך כשעה בלבד כשתיאלצו לשלם בנפרד לזמר אחר שינעים את האירוע בשאר הערב.

והנה הדירוג המלא:

בכדי להזמין לאירוע בחודש אלול את יעקב שוואקי שהגיע למקום הראשון בדירוג בשל המחיר הגבוה שמפיקו דורש עבור התייצבותו בחתונה, תיאלצו להיפרד מ-20,000 דולר - זאת אם באותו התאריך התמזל מזלכם והוא נמצא בארץ. במידה ולא, תידרשו להוסיף תשלום לכרטיס טיסה במחלקת "ביזנס". במידה והזמר נוכח בארץ במספר אירועים, המחיר עשוי לרדת.

הבא אחריו בתור הוא הזמר החסידי מרדכי בן דוד, שמפיקו בארץ דורש לא פחות מ-18,000 דולר במידה ובאותו התאריך הוא נמצא בחו"ל. במידה ובן דוד בארץ, המחיר יפחת. אם תהיתם כמה זמן יקדיש עבורכם הזמר - התשובה היא – שעה אחת בלבד.

(צילום: מנדי הכטמן ומשה שי - פלאש 90, משה גולדשטיין, ארכיון כיכר השבת וקובי שירה)

ענק הזמר החסידי אברהם פריד, ממוקם במקום השלישי ועל פי המידע שמסר מפיקו הוא דורש 15,000 דולר. במידה ופריד נמצא באותו התאריך בחו"ל, יהיה עליכם להוסיף אל המחיר המכובד גם כרטיס טיסה מארצות הברית במחלקת "ביזנס". ומה תקבלו בתמורה? שוב, לא טעיתם. הזמר מציב בפניכם כמה אפשרויות: חופה, ריקודים או "טיש" בתום הריקודים.

הזמר החסידי שלומי גרטנר ידרוש 8,000 דולר עבור הופעתו בחתונתכם - כולל טיסות. עם זאת, המחיר לא כולל תזמורת ועבורה תיאלצו לשלם בנפרד.

עבור השתתפותו של יניב בן משיח, הנחשב לאחד מהזמרים הגדולים במוזיקה המזרחית-דתית, תאלצו להיפרד מ-15,000 שקלים עבור שעה. אם תעדיפו שיופיע לאורך כל החתונה תאלצו לשלם 25,000 שקלים.

הבא אחריו ברשימה הוא הזמר איציק אשל שדורש 20,000 שקלים בערך עבור הופעה יחד עם תזמורת מלאה. בשיחה עם תחקירן "כיכר השבת" הוא הבהיר כי הסכום המדובר נדרש בעקבות הבקשה להופעה בחודש אוגוסט, בו ישנם אירועים רבים בחו"ל. אם תאריך חתונתכם בחודש אחר, תידרשו לשלם כ-16,000 שקלים עבור אותה תזמורת. אם תסתפקו בהרכב מוזל יותר ידרוש מכם הזמר כ-12,000 שקלים.

החרדים שמשמחים בחינם בחתונות (צילום: צביקה גרוניך, כיכר השבת)

חיים ישראל, בניגוד לשאר הזמרים המזרחיים המופיעים ברשימה, לא מופיע לכל אורך החתונה גם אם תוסיפו לו כסף. עבור שעת הופעה תאלצו להיפרד מ-15,000 שקלים. "הוא לא במגמה לסגור ערב מלא" הבהיר מפיקו.

הזמר ישי לפידות הנחשב לוותיק בתעשייה, דורש עבור הופעתו בין 8,000 ל-10,000 שקלים וזאת עבור חתונה שלמה וללא תזמורת שעליה תצטרכו לשלם ולהזמין בנפרד.

הזמר שלמה כהן שמככב בחתונות רבות דורש 6,000 שקלים עבור ארבע שעות הופעה. במידה ותרצו להוסיף זמן תידרשו לשלם "מאות שקלים". לדברי מזכירתו, עבור חצי שעה נוספת דורש הזמר עוד 500 שקלים וכן הלאה. עם זאת, המחיר המדובר הינו רק להופעתו של הזמר בלבד. עבור תזמורת תאלצו לשלם עוד. כך למשל, עובד הזמר עם תזמורתו של עמי כהן שעבורה תשלמו עוד 6,500 שקלים. במקרה שתזמינו את צמד הכהנים יש לכם הנחה, כן, תתפלאו. עבור הזמר תשלמו 5,700 שקלים ועבור התזמורת תשלמו 6,200 שקלים.

פאנל מיוחד עם בכירי תעשיית המוזיקה, ארכיון (צילום: יוני צור. מראיין: ישראל כהן)

הפקתו של הזמר הצעיר מידד טסה דורשת 8,000 שקלים עבור הופעתו בחתונה מלאה כולל שלושה נגנים. אם תרצו להוסיף עוד שני נגנים, תצטרכו להוסיף עוד כ-2,000 שקלים. מנהלו אביעד גיל הדגיש כי המחיר המדובר הינו רק לחתן הלומד בישיבה. במידה ולא, התשלום עשוי להשתנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר