4 דברים שפשוט אסור לעשות עם תכשיטים

אי אפשר בלעדיהם, אבל אם לא תתייחסו אליהם כראוי, תישארו מהר מאוד בלעדיהם, או לפחות עם גרסה עלובה ושחוקה של המקור. הנה 4 דברים שפשוט אסור לעשות כשזה מגיע לתכשיטים (סטייל)

כך שומרים על תכשיטים (צילום: shutterstock)

תכשיטים. אי אפשר בלעדיהם, אבל אם לא תתייחסו אליהם כראוי, תישארו מהר מאוד בלעדיהם, או לפחות עם גרסה עלובה ושחוקה של המקור. לורן ת'ומן, מומחית לתכשיטים, ממגזין About Style עם ארבעה דברים שפשוט אסור לעשות כשזה מגיע לתכשיטים:

1. לענוד אותם כל הזמן

לרוב התכשיטים יהיו בעלי ערך סנטימנטלי כלשהו, שגורם לנו לענוד אותם יום אחרי יום. בין אם זו שרשרת שקיבלת מסבתא, או טבעת האירוסין. זו הדרך המהירה ביותר לשחוק את התכשיטים ולשוות להם מראה עייף וישן.
הימנעו מענידת התכשיטים בזמן השינה, שטיפת כלים, עבודת ידיים, לבישת כפפות לטקס וכל פעילות ספורט.

2. להיכנס עם התכשיטים למקלחת או לבריכה

מלבד העובדה שממש לא כדאי לענוד אותם כל הזמן, המים הם אחד האויבים הגדולים של התכשיטים. מכירים את אפקט האבן החלקה שמתרחש לאחר שהאבן באה במגע ממושך עם מים? אז קל וחומר בתכשיטים, העשויים מחומר עדין פי כמה.

3. להניח אותם במקום הראשון שפנוי

אז לא כדאי לענוד אותם כל הזמן, בעיקר לא בסביבת מים, אבל זה לא אומר שצריך להניח אותם במקום הראשון שפנוי כרגע. בדיוק כך תכשיטים יקרים וטובים ויפים הולכים לאיבוד. קבעו מקום אחד לכל התכשיטים שאתן עונדות לעתים קרובות, מה שיצמצם את האפשרות שיאבדו, וישאיר אותם נגישים.

4. להניח אותם גלויים לעין כל

בעולם אידיאלי, תכשיטים יפים יכולים להיות תלויים לראווה. אך עד שהעולם יהפוך לכזה, אל תתפתו להשאיר את התכשיטים גלויים לעין כל, ואחסנו אותם במקום שמור ובטוח. אם אתן מחזיקות בתכשיטים יקרים מאוד, שווה לשקול ביטוח נגד גניבות, לכל מקרה שעלול לקרות חלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר