כך תיסעו: כל הסדרי התנועה ליום ירושלים

לקראת יום ירושלים וצעדת הדגלים המסורתית, במשטרת ירושלים נערכים היטב בכדי למנוע הפרות סדר. במקביל במשטרה מפרסמים את כל הסדרי התנועה לכל אירועי היום (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ריקוד הדגלים בכותל (צילום: נתי שוחט - פלאש90)

למרות מכתבו של הרב חיים דרוקמן מבכירי רבני הציונות הדתית להימנע מאלימות ביום ירושלים, במשטרת ישראל לא לוקחים סיכונים ונערכים לכל תרחיש.

שוטרים ממשטרת ירושלים, לוחמי מג"ב ומתנדבים ייפרסו לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרת והכוונת תנועה.

בהודעת המשטרה הובהר כי ״משטרת ירושלים תערך עם שוטרים גלויים וסמויים ותפעל בנחישות וללא פשרות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק״.

״המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות פיזית ואו מילולית, תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה כנגד מפרי הסדר ופורעי החוק ותדאג למצות עימם את מלוא חומרת הדין״. הוסיפו במשטרה.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיבח את הרב חיים דרוקמן ומצטרף לקריאתו למשתתפי צעדת 'ריקוד הדגלים', להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה וחגיגה משמעותית תוך הקפדה על שמירת הסדר והחוק.

הסדרי התנועה לריקוד הדגלים יום ראשון, על פי הודעת המשטרה:

בין השעות 15:00-21:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים וכן הצירים המובילים אליהם: בצלאל, המלך ג'ורג', קרן היסוד, אגרון, יצחק קריב, שלמה המלך, דוד המלך, חטיבת ירושלים, סולטאן סולימאן, דרך יריחו, מעלה השלום, כביש מספר 1 מצומת זקס ועד לצומת חטיבת ירושלים-דרך העופל (צומת הכלביה).

למידע נוסף יש לפנות למוקד עיריית ירושלים 106. תחבורה ציבורית תתנהל בצירים חלופיים . למידע נוסף יש לפנות למוקד אגד 2800*.

באשר לטקס הממלכתי בגבעת התחמושת - הסדרי תנועה: בין השעות 17:00-20:00 - יחסם לתנועת כלי רכב רח' שרגאי.

ישיבת 'מרכז הרב' - הסדרי תנועה: בין השעות 17:00-01:00 - יחסם לתנועת כלי רכב רחוב צבי יהודה בין שדרות הרצל לרח' העילוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר