מתקפה חריפה

האדמו"ר נגד המפלגות החרדיות: "מכרו עקרונות"

האדמו"ר מהר"א מסאטמר תוקף את המפלגות החרדיות על רקע השבעת הממשלה החדשה: "אם עד עכשיו הגזירה על עולם הישיבות וגיוס החרדים נחקקה על-ידי החילונים והחרדים נלחמו בזה, עכשיו אותו חוק יחוקק ע"י החרדים ואז הכל יהיה כשר" (חדשות חרדים, חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

האדמו"ר מהר"א מסאטמר יוצא אמש במתקפה חריפה על ההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לבין המפלגות החרדיות. לטענתו, המפלגות החרדיות מכרו את עקרונותיהן תמורת כסף.

לדברי האדמו"ר, התורה אוסרת להתגייס לצבא - גם לאלה שאינם לומדים תורה. "המציאות היא שמי שמגיע כחרדי לצבא יוצא משם חצי חילוני", הבהיר.

האדמו"ר התייחס לכניסתן של המפלגות החרדיות לקואליציה, ואמר כי "אם עד עכשיו הגזירה הזו נחקקה ע"י החילונים והחרדים נלחמו בזה, עכשיו אותו חוק יחוקק ע"י החרדים ואז הכל יהיה כשר, ואסור יהיה להפגין נגדו. החרדים מוכנים למכור זאת תמורת כסף?".

האדמו"ר הדף את הטענה לפיה החוק יהיה באחריות שר הביטחון. "מי מבטיח להם ששר הביטחון לא ירצה לגייס את כל החרדים בממשלה הבאה?".

האדמו"ר הוסיף והבהיר: "יהודי, כל זמן שהוא יהודי שרגלי אבותיו עמדו על הר סיני, אסור לו ללכת לצבא, לא משנה כמה כסף יקבלו מכך הישיבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר