כתב אישום נגד המחבל שדרס שוטרים בא-טור

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד פאדי סאלח, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בציר הכהנים בשכונת א-טור במזרח ירושלים ופגע ב-4 שוטרים "נקמה על אל-אקצא" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

שבועות אחדים אחרי שביצע את הפיגוע, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פאדי סלאח, בן 31 ממחנה הפליטים שועפט, בגין ניסיון רצח ושיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, בעת שעבד פאדי סלאח כנהג הסעות, גמלה בליבו החלטה לבצע פיגוע חבלני רצחני באמצעות דריסת אנשי כוחות הביטחון, זאת כנקמה על פעולות הישראלים במסגד "אל-אקצא" ותחושותיו ביחס להתנהלות החיילים במחסומים.

בסוף חודש שעבר בשעות הערב, לאחר שהבחין פאדי סלאח בתשעה שוטרי יס"מ ומג"ב עומדים על המדרכה בשכונת א-טור בירושלים, הסיר סלאח את לוחיות הזיהוי מרכבו על מנת להקשות על זיהויו, לחץ על דוושת הגז, עלה על המדרכה עליה עמדו השוטרים ופגע בהם בכוונה לגרום למותם תוך שהוא צועק "אללה אכבר".

זירת הפיגוע (צילום: גיל יוחנן - YNET)

כתוצאה ממעשיו נגרמו חבלות, שפשופים וכאבים לארבעה שוטרים אשר פונו לקבלת טיפול בבית חולים.

בכתב האישום נכתב כי "במעשיו אלה ניסה הנאשם שלא כדין לגרום למותם של תשעה שוטרים וכן עשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי בדרך של העלמת ראיות".

בשבוע שעבר, הותר לפרסום כי בשב"כ ובמשטרה פיענחו את הפיגוע, ומחקירתו של המחבל עלה כי הוא תכנן לבצע פיגוע בשכונת מאה שערים או בעיר אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר