עובדי משרד התחבורה שבו לעבודה

אחרי שבועות של מחאה, עובדי משרד התחבורה שבו הבוקר לעבודתם וזאת לאחר שהגיעו להסכמה עם הנהלת המשרד. ומשרד האוצר על רשת התחבורה הציבורית (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שר התחבורה ישראל כץ (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

אחרי שבועות של מחאה, עובדי משרד התחבורה שבו הבוקר (ראשון) לעבודתם וזאת לאחר שהגיעו להסכמה עם הנהלת המשרד.

מי שהגיעה להסכמה עם משרד התחבורה ומשרד האוצר היא הסתדרות עובדי המדינה ומשום כך כאמור הופסקו כל הצעדים הארגוניים והעבודה שבה לסדרה.

הרקע לסכסוך המדובר, היה בנוגע להפעלת רשת תחבורה ציבורית. עובדי המשרד טוענים כי קיים מחסור משמעותי בכוח אדם וכן ישנם לטענתם עומסי עבודה קשים עקב תקינה לקויה.

עילה נוספת לסכסוך, הייתה הנצחת תבניות העסקה שנועדו לפגוע בכוח הארגוני של העובדים, כמו למשל המשך ההעסקה בחוזים אישיים בשירות המטאורולוגי.

יו”ר הוועד הארצי של עובדי משרד התחבורה, אמר בשבוע שעבר כי "בשנים האחרונות פרשו במשרד התחבורה למעלה מ-200 עובדים ובמקביל עלה היקף הפעילות השוטפת ונוספו מטלות רבות ופרויקטים חדשים. הנהלת המשרד לא נתנה לכך מענה בתכנון התקינה ולא דאגה לקלוט את כוח האדם הנדרש. מה שקרה כתוצאה מכך בפועל זה לא רק שהעובדים קורסים היום תחת הנטל, אלא יכולתו של המשרד לתת שירות איכותי לאזרח נפגעה משמעותית", כך לדבריו.

"התרענו על כך במשך תקופה ארוכה וכבר למעלה משנתיים אנו נמצאים במשא ומתן מול ההנהלה. הקפדנו לנהוג עד כה באחריות ובגילוי הבנה אך ההנהלה, מצידה, במקום לחתור לפתרון המשבר, המשיכה להתחמק מהתחייבויות והתעלמה מהסיכומים", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר