גלעד ארדן: "בימים הקרובים אצטרך להחליט על המשך דרכי"

גלעד ארדן אמר במהלך טקס החלפת השרים במשרד הפנים כי בימים הקרובים יחליט על המשך דרכו בכנסת ובממשלה ומתח ביקורת חריפה על העברת מנהל התכנון לאוצר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גלעד ארדן (צילום: Gili Yaari/FLASH90)

השר לשעבר גלעד ארדן המאוכזב מראש הממשלה בנימין נתניהו שלא העניק לו את תיק החוץ ובחר שלא להיכנס לממשלה אומר היום (ראשון) כי "בימים הקרובים אצטרך להחליט על המשך דרכי הציבורית".

במהלך טקס פרידה ממשרד הפנים וכניסתו של סילבן שלום לתפקיד אמר ארדן: "כשאני אומר 'דרכי הציבורית' אני מתכוון רק לכנסת ולממשלה. אם יש למישהו אשליות או חלומות אני מבהיר בצורה ברורה ביותר שאני רואה את עצמי שליח ציבור איפה שלא אהיה".

השר הנכנס סילבן שלום אמר בין היתר כי "האמת היא שהמשרד הזה לא היה המשרד הראשון שאותו ביקשתי, אבל זה תמיד היה משרד שידעתי שיש לו חשיבות עצומה".

ארדן מתח ביקורת על העברת מנהל התכנון ממשרד הפנים למשרד האוצר בראשות יו"ר 'כולנו' משה כחלון ואמר כי המהלך "עלול לגרום לאסון תכנוני ולפגוע קשות באיכות החיים של אזרחי המדינה. אישרנו עשרות אלפי יחידות דיור, אני לא מכיר שום דרך אחרת להוזלה".

ארדן התייחס לבקשה שלו מנתניהו לכהן כשר הפנים והביטחון פנים יחד ואמר: "זה לא סוד שרציתי להישאר במשרד הפנים והצעתי לצרף אליו את המשרד לביטחון פנים. אין ספק שהמשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל סובלים ממשבר גדול מאוד. אחרי שלמדתי את הנושא חשבתי שהדבר הנכון הוא להכפיף אותם לאותו גורם מיניסטריאלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר