מאוכזב

אלי בן דהן ל"כיכר השבת": "יש הרבה תוכניות שרציתי להגשים ולא הצלחתי"

אלי בן דהן עזב את משרד הדתות, שנתיים בלבד לאחר שמונה • בראיון פרידה הוא אומר כי לא הצליח להגשים הרבה תוכניות שרצה, ומה הוא מאחל לשר דוד אזולאי? צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |

המהפכה במשרד הדתות: אחרי שנתיים בהן שלט במשרד הדתות והיה בעימות עם ש"ס וההנהגה הרוחנית ובפרט עם הרב הראשי הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, עזב בצהריים (שני) סגן השר אלי בן דהן בפעם האחרונה את משרד הדתות, הוא היה נראה מאוכזב מהעובדה שרק שנתיים הוא היה במשרד שכעת נלקח מידיו ועבר לשר דוד אזולאי.

בראיון פרידה ל"כיכר השבת" אומר בן דהן: "אני מצטער, יש הרבה תוכניות שרציתי להגשים ולא הצלחתי, לא הספקתי, הקדנציה הייתה קצרה, הייתי שמח להמשיך ולהשלים אבל אני מקווה שהשר שיבוא אחרי ישלים אותם".

שאלנו את בן דהן האם באמת יש לו חשש שבש"ס יתנקמו באנשי 'הבית היהודי' במשרד הדתות, הוא אומר שלא ומסביר: "בוא נשים את הדברים בפרופורציה הנכונה, הרוב המוחלט של העובדים פה הם עובדים קבועים, עובדי מדינה, אי אפשר לפטר אותם. אני לא חושש, אני סמוך ובטוח ששירותי הדת ימשיכו ואולי גם יתקדמו".

'הבית היהודי' איימו לא מעט בערב הרכבת הממשלה כי בלי תיק הדתות הם לא ייכנסו לממשלה, אך בסופו של דבר הם בקואליציה כשתיק הדתות חזר לידיים חרדיות.

בן דהן מסביר זאת ואומר כי "היו פה קשיים קואליציוניים לא פשוטים, הרכבת הממשלה הייתה מסובכת ובעייתית, מאוד קשה לשחק, בסופו של דבר גילינו אחריות וקבלנו תמורה במקומות אחרים".

לסיום משגר בן דהן ברכה לשר דוד אזולאי ואומר: "אני מקווה שהוא ימשיך את הצעדים שהתחלתי, שימשיך למנות עוד רבנים, רבני מושבים ורבני ערים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר