פרוש: החינוך צריך להיות בראש סדר העדיפויות

שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש נכנסו לתפקידם במשרד. פרוש בטקס קבלת הפנים: "החינוך בעם ישראל היה מקדמת דנא בראש סדר העדיפויות, כך ימשיך להיות". צפו (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ 7)

בשעה האחרונה (שלישי) נערך טקס קבלת פנים לשר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש במשרד החינוך, כשבין המשתתפים היו חברי הכנסת אורי מקלב, מנחם אליעזר מוזס, ישראל אייכלר, וכן יעקב גוטרמן, אברהם רוזנטל, שמעון שר, יוסי דייטש, איצ'ה רייך ואחרים.

במהלך נאומו אמר פרוש כי "החינוך בעם ישראל היה מקדמת דנא בראש סדר העדיפויות, וכך צריך להמשיך ולהיות תמיד, כי לגדל את הילדים בדרך הישר, הוא הראש והראשון בסדר העדיפות הלאומית. המשרד החשוב הזה – משרד החינוך – מופקד על פי חוק על הבטחת החינוך וקידום החינוך, החל מהחינוך הקדם יסודי – ועד לחינוך העל תיכוני".

"מכובדי, זכיתי לשמש כסגן שר החינוך במשך שנתיים, ומאותן שנתיים שהיו רק לפני תקופה קצרה זכיתי והתיידדנו יחד, עובדי המשרד ואני, וגם השתדלנו לשמור על קשר, חלק מעובדי המשרד ואני, במהלך השנים. מהיכרותי איתם, אני יכול לומר לך, אדוני השר, אתה נכנס למשרד עם סגל עובדים מצוין, מיומן, מוכשר, הרואה את עבודתו כשליחות".

"אני מאמין שבהנהגת השר החדש" המשיך פרוש, "יחד עם צוות המשרד, נעמיק את החינוך לזהות יהודית, נעמיק את החינוך למורשת היהדות ולערכי המולדת כאחד. אני מאמין שנחזק את מעמד המורה והמחנך בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר