בכורה ב"כיכר השבת": ישראל אדלר שר "רוענו"

לאחר שלוש שנים של עבודה, גראמער החתונות ישראל אדלר משיק את אלבום הבכורה שלו המשלב מספר ז'אנרים חסידיים, שירי שמחה, רגש ואיך לא - גראמען (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ריקוד חסידי, אילוסטרציה (צילום: Serge Attal / Flash 90)

לאחר שלוש שנים של עבודה, גראמער החתונות ישראל אדלר משיק את אלבום הבכורה שלו המשלב מספר ז'אנרים במוסיקה החסידית, שירי שמחה, שירי רגש ואיך לא - גם שירי גראמען.

אדלר החל את דרכו המוסיקלית כגראמער בחתונות, ברחבי העולם. לדברי מפיקיו, נגידים וחצרות אדמורי"ם הם שעודדו אותו להוציא מהכוח אל הפועל, ליצור ולהקליט אלבום שמשלב שירה ואלמנטים מעולם החזנות. אם תהיתם לגבי הקשר, ישראל אדלר הוא בנו של החזן העולמי ר' חיים אדלר – החזן הראשי בבית הכנסת הגדול בירושלים.

עטיפת האלבום (יח"צ)

לפני כשלוש שנים החל ישראל אדלר ללקט חומרים ליצירת והפקת אלבום הבכורה: 'אורות'. שיר הנושא 'אורות' (חסידים ואנשי מעשה) שיצא כסינגל בחורף כבר הספיק להפוך ללהיט חתונות.

עשרת שירי האלבום מורכבים מלחנים חדשים פרי יצירתם של המלחינים: פינקי וועבער, משולם גרינברגר, מאיר אדלר, ועוד, כשמיטב המעבדים נקראו אל הדגל: משה לאופר, מאיר אדלר, אופיר סובול, יובל סטופל, יהודה גלילי, יחד עם מקהלת האולפנים של הרשל בריסק ומקהלת מלכות של פנחס ביכלר, בשילוב סולנים, ילדי פלא ומקהלת הילדים של מוישי קראוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר