צמרת המשטרה בכוננות

ערן מלכה בדרך להפוך לעד מדינה - יעיד כנגד 3 ניצבים

הקצין הבכיר ערן מלכה המעורב ב"פרשת רונאל פישר", בדרך להפוך לעד מדינה. על פי ההסכם המתגבש, עליו מתנהל מו"מ בין פרקליטיו לנציגי מח"ש, מלכה ימסור מידע מפליל על שלושה ניצבים במשטרה, שניים שעדיין מכהנים בתפקיד ואחד שפרש. מלכה הוצא ממעצר בכדי להתייעץ עם פרקליטו (ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ערן מלכה בפגישה עם עורך דינו לפני פגישת המו"מ (צילום: באדיבות ynet)

בכירי המשטרה בכוננות שיא: הקצין הבכיר ערן מלכה, המעורב ב"פרשת רונאל פישר", קרוב לסיכום על היותו עד מדינה נגד עו"ד רונאל פישר ונגד קצינים בכירים מאוד במשטרת ישראל.

ככל שעוברים הימים הולכת הפרשה ומסתעפת יותר ויותר וכעת נראה כי היא הופכת לפרשה בממדים אדירים. בשעות אלו (שלישי) נפגשים מלכה ועורכי דינו עם נציגי המחלקה לחקירות שוטרים בניסיון להגיע להסכם שיהפוך את מלכה לעד מדינה.

על פי ההסכם המתגבש, מלכה ימסור למח"ש מידע מפליל על שלושה ניצבים במשטרה, שניים שעדיין מכהנים בתפקיד ואחד שכבר פרש מתפקידו במשטרה.

אתר ynet פרסם הערב תיעוד בו נראה מלכה, שהוצא באופן נדיר מהמעצר, מתייעץ עם עורך דינו לפני פגישת המשא ומתן עם נציגי מח"ש.

בשבוע שעבר הוגשו כתבי אישום חמורים נגד עו"ד רונאל פישר - החשוד המרכזי בפרשה - נגד פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר עו"ד רות דוד, ונגד מלכה עצמו. מכתב האישום עולה כי מלכה ופישר סחטו כספים מנחקרים, זאת כאשר מלכה העביר מידע מסווג מתוך חדרי החקירות ופישר הדליף את החומרים בתמורה לתשלום.

ההתפתחות הנוכחית בפרשה מגיעה כאשר למח"ש הגיע מידע כי קצין בכיר במשטרה מעורב אף הוא בפרשה, והוא צפוי להיעצר בזמן הקרוב.

הפרשה הנוכחית מגיעה בעיתוי בעייתי למשטרה, זאת כאשר בחודשים האחרונים פרשו שורה ארוכה של ניצבים בעקבות חשדות למעשים חמורים. בנוסף, המשטרה מעורבת בעוד ועוד אירועים שנויים במחלוקת, כשהאחרון והמפורסם שבהם הוא התיעוד בו נראה שוטר מכה חייל אתיופי, זאת לכאורה ללא סיבה.

התיעוד גרם להתלהטות יצרים גדולה בקרב העדה האתיופית שם חשים כי המשטרה מפלה אותם על רקע צבע עורם בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר