רה"מ בנימין נתניהו ימנע את "משבר הכדורגל" עם הפלסטינים?

רה"מ בנימין נתניהו נפגש עם נשיא התאחדות הכדורגל העולמית ספ בלאטר במטרה למנוע את השעיית ישראל מההתאחדות זאת בעקבות הבקשה שהגישו הפלסטינים (ספורט, בארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם נשיא התאחדות הכדורגל העולמית ספ בלאטר, במטרה למנוע את השעיית ישראל מההתאחדות, זאת בעקבות בקשת הפלסטינים שמקדמים יוזמה להשעות את ישראל מזירת הכדורגל העולמית.

בפתח הפגישה אמר נתניהו: "אני מבקש לברך אותך בבואך לישראל ולשבח אותך על התנגדותך לפוליטיזציה של הספורט. ספורט הוא כלי לקידום רצון טוב בין מדינות. מה שעלול להרוס את התאחדות הכדורגל הוא פוליטיזציה".

נתניהו הוסיף, "ברגע שאתה עושה פוליטיזציה פעם אחת ביחס לישראל, אתה עושה פוליטיזציה ביחס לכולם, וזה יגרום להתדרדרותו של מוסד מפואר. אני יודע שאתה מבין זאת. אני רוצה גם שתדע שאנו מסייעים לכדורגל הפלסטיני, בין היתר בעקבות נושאים שהעלית איתנו, ובכוותנו לדון עמך במספר צעדים שלדעתנו יוכלו לסייע למצב. שוב, אני מבקש לקבל אותך בברכה ברוח של רצון טוב, ברוח של ספורט בלתי פוליטי. ברוך הבא לישראל".

נשיא פיפ"א בלאטר אמר בתגובה: "תודה לך, ראש הממשלה. אני שמח מאוד לחזור לכאן. הכדורגל הוא מוסד מאוד חזק היום, ואנו ניקח אותו למקום של שלום ולא למקום של מאבקים. הכדורגל צריך לאחד אנשים ולא להפריד ביניהם. אני שמח מאוד על הדברים שאמרת. הכדורגל אכן חזק יותר מכל הבעיות שישנן ואני משוכנע שנמצא פתרון".

כאמור, הפלסטינים מנסים לקדם הצעה שתגרום להשעיית ישראל מההתאחדות העולמית. לטענתם, ישראל מטילה מגבלות על כדורגלנים בעזה ובגדה המערבית.

בלאטר צפוי להיפגש מחר ברמאללה עם אבו מאזן ועם יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל רג'וב, שמוביל את היוזמה האנטי-ישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר