פרשת 512: שלושה חשודים נוספים נעצרו

"פרשת 512" שבמסגרתה נעצרו בכירים בעולם הפשע, בהם האחים יצחק ומאיר אברג'יל ומוטי חסין מסתעפת. אתמול (שלישי) עצרה המשטרה שלושה חשודים נוספים בפרשה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יצחק אברג'יל בבית המשפט (צילום: Moti Kimchi/POOL)

מסתעפת "פרשת 512" שבמסגרתה נעצרו בכירים בעולם הפשע, בהם האחים יצחק ומאיר אברג'יל ומוטי חסין. אתמול (שלישי) עצרה המשטרה שלושה חשודים נוספים בפרשה.

המשטרה מייחסת לאחד החשודים חברות בארגון פשיעה ופרשיות ייבוא וסחר בסמים חובקות עולם בהיקפים גדולים בין השנים 2003-2006 וכן חשד לביצוע עבירות הלבנת הון ומס.

כמו כן עצרה המשטרה שני חשודים בגין חשד אחר הנחקר במסגרת הפרשה שפרטיה יותרו לפרסום בכפוף לצו איסור הפרסום לכשיוגשו לבית המשפט בקשות הארכת המעצר היום. החשודים יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

בית המשפט האריך אתמול ב-15 ימים את מעצרם של 5 חשודים וב-13 ימים את מעצרם של 14 חשודים להם מיוחס חשד לכך שבהיותם פעילים בארגון פשיעה קשרו קשר לרצוח את זאב רוזנשטיין בגני התערוכה בתל אביב באמצעות רכב תופת לפני כשנתיים וכן ברחוב יהודה הלוי בתל אביב - אירוע בו נרצחו שלושה אזרחים חפים מפשע.

לחלק מהחשודים מיוחס חשד לביצוע רצח מיכה בן הרוש הנעדר משנת 2005. כמו כן האריך בית המשפט לתקופות של בין 7-13 ימים את מעצרם של 20 חשודים וביומיים את מעצרם של שני חשודים בגין חשד לביצוע עבירות של חברות בארגון פשיעה ובמסגרת זו מעורבות לכאורה בפרשיות ייבוא וסחר בסמים חובקות עולם בהיקפים גדולים בין השנים 2003-2006 וכן חשד לביצוע עבירות הלבנת הון ומס.

ביום שני הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה ממושכת ומסועפת, חובקת עולם, שמנהלת להב 433 יאחב"ל בשת"פ עם ימ"ר תל אביב וגורמי אגף החקירות והמודיעין ובליווי פרקליטות ת"א ומרכז, פשטו כוחות רבים של להב 433 בשת"פ עם ימ"ר תל אביב ובסיוע כוחות נוספים, על בתיהם של עשרות חשודים ומעורבים ברחבי הארץ, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה, החשודים בביצוע שורת עבירות אלימות, סמים ועוד.

הכוחות ערכו חיפושים בבתי החשודים ועיכבו כ-50 לחקירה. במסגרת הפעילות נתפסו כל רכב, נכסים וחשבונות בנק לצורך בקשות חילוט בהיקף המוערך בעשרות מיליוני שקלים. 42 מהחשודים נשארו במעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר