לבריאות

נתניהו לליצמן: "אם בג"ץ יחליט, אתה תמונה לשר"

חבר-הכנסת יעקב ליצמן נכנס לכהן בפועל כסגן שר הבריאות, בטקס חגיגי בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו וכל ראשי מערכת הבריאות בישראל • נתניהו אמר לליצמן בחיוך כי "מחכים לך בציפייה גדולה וזה לא טוב..." • ליצמן בטקס: "אני חוזר כי רציתי את התפקיד הזה, אפשר לעזור לאזרחים" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

במשרד הבריאות בירושלים התקיים הבוקר (רביעי) טקס חלופת סגני השרים, כאשר ח"כ יעקב ליצמן נכנס לתפקיד במקומו של ח"כ צחי הנגבי שכיהן בתפקיד בחצי שנה האחרונה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו טרח והגיע גם הוא לטקס - היחיד של חילופי שרים בו השתתף בממשלה החדשה, והסביר כי עשה זאת "בכדי להראות את החשיבות שיש במשרד".

ליצמן אמר באירוע: "אני חוזר כי רציתי את התפקיד הזה, כי במערכת הבריאות אפשר וצריך לעזור לאזרחים הכי פשוטים".

"חרדי יודע להיות סגן שר", העיר ליצמן, "עובדה שהרב פירר סגן במערכת הבריאות כבר 40 שנה ואיש לא מערער עליו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס לליצמן: "נכנסת עם תנופה גדולה לשפר, לייעל ולהביא שירות רפואי מצוין לכל אזרח ובעיקר למי שידו אינה משגת".

"מחכים לך בציפייה גדולה וזה לא טוב...", הוסיף ראש הממשלה בחיוך, "אבל במקרה שלך יש הסכמה רחבה שאתה האיש הנכון לטפל בשינויים הנוספים במערכת - שטובה מאוד אך תהיה טובה יותר. בפועל אתה היית שר הבריאות. נכון שהמעמד הרשמי הוא סגן שר".

באשר לעתירה של 'יש עתיד' המבקשת שבמשרד הבריאות יהיה שר ולא סגן אמר ראש הממשלה: "אני מודע שיש לזה היבטים מסוימים משפטיים ולכן אם בג"ץ יחליט שיש צורך שאתה תכהן כשר, אני חושב שראוי שנעשה את השינוי, נכבד את החלטת בג"ץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר