ההתקפלות

נתניהו הורה ליעלון להקפיא הפיילוט להפרדת אוטובוסים ביו"ש

אחרי הביקורת הקשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לשר הביטחון משה בוגי יעלון להקפיא את הפיילוט להפרדה בין יהודים וערבים באוטובוסים ביהודה ושומרון (חדשות)

(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

התקפלו: בעקבות הביקורת הקשה שספג הפיילוט שהיה אמור להתחיל היום, להפרדת האוטובוסים בין יהודים לערבים ביהודה ושומרון - הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הביטחון משה בוגי יעלון להשעות ולדחות את התחלת הפיילוט.

מוקדם יותר, תקף השר לשעבר גדעון סער את התוכנית. סער צייץ בטויטר: "ההחלטה על ההפרדה באוטובוסים שגויה וגורמת נזק חמור להתיישבות ביהודה ושומרון ולתדמיתה של ישראל בעולם. היא לא יכולה להישאר על כנה. כיוון שברור שההחלטה הזאת תבוטל - כדאי לעשות זאת מהר כדי למזער את הנזק החמור לישראל ולהתיישבות".

גם יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג מתח ביקורת ואמר: "הפרדה בין פלסטינים ליהודים בתחבורה הציבורית היא השפלה מיותרת וכתם על פרצופם של המדינה ואזרחיה, שמן מיותר על מדורת השנאה לישראל בעולם".

הרצוג הוסיף כי "זו עוד טעות של ראש ממשלה שנותן יד ונכנע להחלטה אומללה שאין בינה ובין ביטחון המדינה דבר. מוטב היה להימנע בעת הזו מצעדים שגורמים לנזק מיותר לשמה ותדמיתה של מדינת ישראל בעת כל כך רגישה. ישראל זקוקה בעת הזו למנהיגות שקולת דעת ואחראית ולא לפזיזות וכניעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר