צברת נקודות? כשתחדש רישיון זה יצויין

אחרי פיילוט של ארבעה חודשים, משרד התחבורה החל לציין רשמית בטופס חידוש הרישיון, את מספר הנקודות שנצברו לחובת הנהג, בכדי לעודד נהיגה זהירה (חדשות, רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

בעקבות פיילוט שנמשך כארבעה חודשים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל לציין רשמית בטופס חידוש רישיון הנהיגה, את מספר הנקודות שנזקפו לחובתו של הנהג, בגין עבירות תנועה.

על פי התקנה החדשה, בכל הנפקה של רישיון נהיגה על ידי משרד התחבורה, ירשמו הנקודות שנזקפו לחובתו של הנהג בחלקו העליון של הרישיון. מדובר בחידוש או בכפל רישיון נהיגה, שהונפק בגין אובדן או גניבה.

שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי מסירת מידע לנהגים על מספר הנקודות שנצברו לחובתם, עשוי לעודד נהגים שצברו מספר רב של נקודות, לנהוג בצורה זהירה יותר ולהימנע מביצוע עבירות תעבורה נוספות.

נהג, שנרשמו לחובתו נקודות, יוכל לקבל תדפיס מפורט של העבירות, כולל מועדי ביצוע העבירות ואמצעי התיקון הנדרשים בגינן, באחת מעמדות השירות האוטומטיות "רישיומט" המוצבות ברחבי הארתאו באתר משרד התחבורה.

יצוין כי עמדות "רישיומט" בהן ניתן לקבל תדפיס מפורט של הנקודות, מוצבות גם במשרדי הרישוי המחוזיים, בקניון הדרים בנתניה ובקניון סרקין בפתח תקוה. עמדה נוספת מוצבת במשרדי הממשלה שבקרית הלאום בירושלים.

סמנכ"ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור ציין כי אגף הרישוי במשרדו מתכוון להציב בקרוב כ-20 עמדות "רישיומט" נוספות, בסניפי הסופר פארם, בכל ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר