לא נעים: משרד הביטחון לא עדכן את אלי בן דהן • צפו

סגן שר הביטחון אלי בן דהן השיב במליאה על ההפרדה בין יהודים וערבים בואטובוסים אך הופתע לגלות באמצע דבריו כי לא עודכן על כך שהוחלט להשעות את ההפרדה • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי בן דהן מופתע (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי) השיב בצהריים (רביעי) במליאת הכנסת על שאילתה שהגיש ח"כ אורן חזן (הליכוד) שעסקה בהסדרי הביטחון בתחבורה הציבורית ביהודה ושומרון.

תוך כדי מתן תשובתו של בן דהן, עדכנה ח"כ תמר זנדברג (מרצ) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון החליטו להשעות את ההחלטה שהתקבלה אתמול על הפרדה באוטובוסים במעברים ביהודה ושומרון בין יהודים וערבים.

סגן השר בן דהן אמר: "אני מודה שאני מופתע מההשעיה, ואומר בגילוי לב שלא ידעתי על כך ולא עדכנו אותי. אני חושב שלא ראוי לשלוח אותי להשיב תשובה מבלי שאדע על כך".

סגן השר התייחס לעצם הנושא ואמר: "אין פה אפרטהייד, תפסיקו להשחיר את מדינת ישראל. מספיק להוציא שם רע על מדינת ישראל. לצערנו הרב עברנו פה שנים קשות, יותר מ 1500 אנשים נהרגו, אך ורק כי הם יהודים ואך ורק כי יש אנשים שיש להם תאווה לרצוח יהודים. לא אמרתי שכל הפלשתינים מחבלים אבל אני כן אומר שכל המחבלים הם פלשתינים".

ח"כ עפר שלח אמר: "האם זו המדיניות החדשה של משרד הביטחון לנהל דיון מעמיק, לקבל החלטה מטומטמת ולספוג את כל הביקורת הבין לאומית ואז לבטל אותה?"

ח"כ אורן חזן: "מדובר באנשים שחלקם רוצחים ומחבלים, מספיק להשוות אותם לערביי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר