מוזס נגד ההפרטה בחינוך: "תקציבי עתק מתבזבזים"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס ברך את עמיתו מאיר פרוש וקרא לעצור את הפרטת שירותי החינוך בישראל. "תקציבי ענק מתבזבזים דווקא בשל מיקור חוץ והפרט" טען מוזס (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מנחם לייזר מוזס (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת לכניסתו לתפקיד של ח"כ מאיר פרוש. מוזס ברך את פרוש בחמימות וציין את המסורת המשפחתית של פרוש בנושאי חינוך.

"משפחת פרוש וחינוך, זה תהליך שהחל לפני 100 שנה. סבו, הרב משה פרוש ז"ל עזב את ירושלים בשנת תרע"ה, וירד ליבניאל שבגליל על מנת ללמד שם ילדי ישראל. הוא איבד שם את רעייתו תוך שהוא מוסר נפשו לחינוך ילדי ישראל" אמר מוזס.

בהמשך סיפר מוזס כי גם פוסק הדור מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל היה מתלמידיו של הרב משה פרוש בבית הספר "מרום ציון" שהקים בירושלים כשחזר מיבניאל. "אני מאחל לממשיכו ח"כ מאיר פרוש שיצליח בתפקידו במשרד החינוך" אמר.

מוזס קרא בהמשך דבריו לעצור את ההפרטות בשירותי החינוך: "ההוצאה הלאומית לחינוך במדינת ישראל עומדת על כמעט 83 מילארד ש"ח. כשהייתי סגן שר החינוך למדתי להבין שתקציבי ענק מתבזבזים דווקא בשל מיקור חוץ והפרטה. צריך לעשות סדר בענין ולהפסיק להפריט את שירותי החינוך כי הם כשלו".

"צריך לקחת את כל ה 83 מיליארד ולחלק באופן שוויוני וישיר לנושאי חינוך. להתחיל מהבסיס, מהיסוד. לתקצב בהתאם לצורך האמיתי ולא לבזבז תקציבים רבים כל כך על תכניות שונות ומשונות להפרטה שיעילותן בספק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר