צפו: הלוחם משחזר את הירי במחבל

סמ"ש א', לוחם מג"ב שניטרל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים משחזר את רגעי הדרמה: "חתרנו למגע, ירינו לעבר המפגע ונטרלנו אותו". צפו (חדשות, משטרה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

סמ"ש א', לוחם מג"ב שנטרל את המחבל שביצע מוקדם יותר היום (רביעי) את פיגוע הדריסה בירושלים, בו נפצעו שני לוחמי מג"ב אחרים, משחזר את רגעי הדרמה.

"במהלך משמרת בשכונת א-טור זיהיתי רכב שנוסע במהירות בכוונה לפגוע בלוחמים. מהר מאוד הבנתי שמדובר בפיגוע ושאין לי זמן לבזבז" סיפר א', "פעלתי במהירות יחד עם לוחם נוסף שנפגע והתאושש. יחד חתרנו למגע, ירינו לעבר המפגע ונטרלנו אותו".

רש"ט מ׳, לוחמת משמר הגבול שנפגעה ברגליה בפיגוע, מתאוששת כעת מניתוח בבית החולים שערי צדק. "אני מקווה להחלים במהירות ולחזור לשרת עם חברי ליחידה", אמרה. שני לוחמים נוספים שנפגעו שוחררו מבית החולים עם פציעות קלות וחזרו לשרת ביחידה.

במהלך השבועות האחרונים סיכלו לוחמי משמר הגבול שלושה פיגועים, במהלכם ניסו מחבלים לפגוע בלוחמים במקומות שונים. בכל האירועים נטרלו הלוחמים את המחבלים.

מפקד מג"ב, ניצב עמוס יעקב, הגיע לבקר את הפצועים בבתי החולים. "גם היום, כמו בכל המקרים האחרים, פעלו הלוחמים בדיוק כפי שמצופה מהם. הם סיימו את האירוע טרם השיג המחבל את מבוקשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר