מחאה ברשת: "ליברמן, תחזור לממשלה"

יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן מותקף בימים האחרונים בדף הפייסבוק שלו בקריאה שיחזור לממשלה: 'בגדת בבוחרים שלך. עדיין לא מאוחר מדי. אתה משת"פ של זועבי' (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בימים האחרונים מוצא את עצמו יו"ר "ישראל ביתנו" ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן מותקף בחריפות על ידי מאות גולשים בדף הפייסבוק שלו, שקוראים לו להצטרף לממשלה ומאשימים אותו בצביעות, בבגידה בבוחריו ובניסיון להכשיל את מחנה הימין.

ליברמן פרסם לפני זמן קצר פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב: "היום אמרתי בראיון רדיו כי "מי שחושב שחזרה לגבולות 67 תפתור את הסכסוך הוא אוטיסט". כמובן שלא התכוונתי בשום אופן לפגוע באוטיסטים אלא רק להמחיש את חוסר המוכנות של חלק מהאנשים לקבל מציאות מסויימת לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני ואני מתנצל אם מישהו נפגע מכך".

כאמור, מבול התגובות לא איחר להגיע. "אתה הצבעת נגד הממשלה יחד עם הרשימה המשותפת. אתה לא מתבייש להטיף מוסר???" כתב אחד, "תחזור לממשלה, נתייחס אליך יותר ברצינות. לא מתקבל שאתה תשב באופוזיציה עם זועבי" כתב גולש אחר.

גולשים נוספים כתבו בין היתר: "אתה בגדת בבוחרים - בחרו בך שתיכנס לממשלת הימין ואתה צוחק להם בפנים"; "זה לא משנה מה אתה אומר אף אחד כבר לא באמת מקשיב לך כולם מבינים שהאידיאולוגיה שלך הפכפכה אם אפשר לקרוא לזה אידיאולוגיה ולכן בבחירות הבאות אתה היסטוריה ולכן אתה בהיסטריה"; "וזה שהסכמת לשבת עם זועבי וטיבי באופוזיציה זה לא סוג של אוטיזם??".

"לקחת את קולות הימין ובשביל אגו עברו לזועבי"; "בגדת בימין אז תסגור את המפלגה ותעבור לבוז'י"; "אתם אכזבת הבחירות"; "תחזור לממשלה לא בחרנו בך סתם יש לך עדין אפשרות תנצל אותה"; "ליברמן אתה בדיחה שום מצביע ימין שפוי לא יצביע לך יותר. חפש מקצוע אחר"; "200 אלף מצביעים שהצביעו לך מרגישים די מפגרים היום".

"היום קמת על צד ימין. מחר על צד שמאל? אחרי זה מרכז? רה"מ נפגש עם עודה לפחות לא מצביע ביחד איתו"; "אתה כבר לא רלוונטי ברגע שהעדפת ללכת לשבת ליד זועבי טיבי וחבריו. הדעה שלך לא מעניינת!!!".

מוקדם יותר היום תקף ליברמן בדף הפייסבוק שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על פגישתו עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה. ליברמן כתב בין היתר: "אני קורא לרה"מ נתניהו לבטל את פגישתו היום עם יו"ר הרשימה הערבית, ח"כ איימן עודה. פגישתו של רה"מ נתניהו עם עודה, אחד מהמתנגדים החריפים להיותה של ישראל מדינתו של העם היהודי, מהווה מתן לגיטמציה לכוחות הפועלים להחרבתה של ישראל מתוכה ונותנת הכשר לגייס החמישי הפועל בכנסת ישראל".

ליברמן הוסיף, "רה"מ נתניהו, שביום הבחירות הזהיר מפני ה"ערבים הנוהרים לקלפיות" - ובצדק הזהיר מפני שאכן היתה התערבות של גורמים עויינים לישראל ובראשם הרשות הפלסטינית שעודדה בכלי התקשורת הרשמיים שלה את ערביי ישראל ללכת ולהצביע לרשימה המשותפת, אותו נתניהו מזמין עכשיו לפגישה את אותו עודה שמפניו הזהיר. אסור לטעות בעודה. ההבדל בינו לבין עזמי בשארה הוא כמו ההבדל בין נשיאה הקודם של אירן, אחמדינג'אד, לנשיאה הנוכחי, רוחאני. כמו רוחאני, גם עודה הוא איש הפועל בתחכום, עם פנים מחייכות שמסתירות מאחריהן את אותו רצון של בשארה להביא לקיצה של מדינת ישראל".

ליברמן ציין כי "אותו עודה סירב להתנער מדבריו של ראש מערך ההסברה של הרשימה המשותפת כשזה הישווה את הציונות לדאע"ש וסירב להגדיר את חמאס כארגון טרור אלא גיבה ונתן לגיטמציה לפעילותו. גם את דבריה של חנין זועבי, שנתנה לגיטמציה לרצח שלושת הנערים בגוש עציון לא גינה עודה. זהו האיש, המייצג רשימה של תומכי הטרור בכנסת ישראל - וראש ממשלת ישראל, ממשלה המכנה עצמה ממשלה לאומית - נפגש עימו. אוי לאותה לאומיות".

גם במקרה זה הגולשים מיהרו להתנפל על ליברמן: "אדוני אתה צבוע. אתה נותן לעודה/זועבי/טיבי לגיטימציה בזה שאתה יושב איתם ביחד. תתאפס על עצמך ותחזור מיד לקואליציה ויפה שעה אחת קודם!". "תראו מי מדבר? הרי היום אתה באותו מחנה של איימן עודה של חנין זועבי של זחלקה ושל זהבה גלאון תתבייש לך"; "גנבת 5 מנדטים ימנים תתבייש לך!"; "אתה, כמו איימן עודה, הצבעת נגד הממשלה בניגוד להבטחת הבחירות שלך. תתבייש לך. פוליטיקאים נמדדים במעשים ולא בדיבורים ריקים מתוכן. במבחן התוצאה, ליברמן = איימן עודה".

גולשים נוספים תקפו את ליברמן וכתבו בין היתר: "מר ליברמן. אכזבת את מצביעך בענק!"; "ואתה מרים איתו יד בהצבעות נגד ממשלת ימין, יש אותך ביותר ליצן והזוי?"; "צודק אז למה אתה לא בממשלה כמו שהיבטחת לבוחרים?"; "מדבר מי שיושב איתו באופוזיציית שמאל ומצביע יחד איתו נגד ממשלת ימין. פשוט מגוחך..."; "לא הבנתי אתה ימין או שמאל?"; "זמנך עבר מר ליברמן. אתה אולי חושב שעמדת על העקרונות הדמיוניים שלך, אבל הבוחרים שלך לא הצביעו בשבילך שתשב באופוזיציה. כדאי שתתעשת ומהר כי הם לא יתנו לך את קולם שוב בבחירות הבאות. וזה הכי עדין שיצא לי...".

"מר ליברמן, אין לך זכות לבקש כלום! כי אתה בחרת מתוך משחקים וכוחניות פוליטית, לשבת עם אויבי ישראל! וכך הפכת להיות אחד מה59.. תתבייש"; "כן כן מילים מילים כמו חול ואין מה לאכול העיקר שאתה יושב ומצביע איתם נגד הממשלה"; "אתה הצבוע אתה זה שמנסה לשבור את המחנה הלאומי"; "אתה בדיוק כמוהו, שניכם מתנגדים לממשלת ימין, שניכם הרמתם אצבע להפיל את נתניהו, ושניכם מעדיפים ממשלת שמאל אז אם נתניהו נפגש אתך הוא בהחלט יכול להפגש גם אתו".

"הגזמת ליברמן. אתה מתחיל לאבד את זה לצערי!"; "לשמחת כולם זה מה שיהיה לך לעשות בארבע וחצי השנים הקרובות לכתוב פוסטים בפייסבוק גנב קולות שכמוך!"; "אין גבול לצביעות של ליברמן! אתה מצביע יחד עם איימן עודה נגד הממשלה הלאומית, ואז "קורא" לראש הממשלה לא להפגש איתו? נגמרה הבושה? גנבת את קולות בוחריך ואתה צריך להתפטר מהכנסת מיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר