צפו: ברכת החג של רה"מ בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם ברכת חג מצולמת לקראת חג השבועות: "אנחנו פועלים בשבילכם אזרחי ישראל. הדבר הכי חשוב: רפורמות, רפורמות, רפורמות". צפו (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) ברכת חג מצולמת לקראת חג השבועות. נתניהו פירט את חמשת האתגרים החשובים העומדים בפני ישראל והצהיר כי יפעל בכדי לפעול למען הצלחת המדינה.

"חג שמח לכם אזרחי ישראל", פתח את נתניהו את הברכה המצולמת. "אנחנו קיבלנו מנדט מכם ואנחנו מתחילים לעבוד למענכם. יש לנו כל כך הרבה דברים לעשות. קודם כל לשמור על הביטחון ולקדם את כל הרפורמות שאנחנו רוצים לעשות בארץ בכדי להוריד את מחירי הדיור ואת יוקר המחיה".

"אנחנו הולכים לעשות חמישה דברים גדולים כדי להמשיך ולהצמיח את הכלכלה" אמר נתניהו ופירט: "1. לפתוח שווקים חדשים - הודו, סין ויפן. 2. לייצר מוצרים חדשים בישראל - טכנולוגיה. 3. תשתיות - כבישים, רכבות והסיבים האופטיים המהירים. 4. פיתוח הגז. 5. רפורמות, רפורמות, רפורמות - תחרות, הורדת מחירים, פחות בירוקרטיה".

לסיום אמר נתניהו: "בחרתם בי כדי שאני וחבריי בליכוד נוביל את המדינה בדרכים הללו. אנחנו נעשה את זה - למענכם. שיהיה לכם חג שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר