בליל שבועות:

מחבל דקר שני נערים בדרך לכותל ופצע אותם קל-בינוני

שני נערים נפצעו באורח בינוני בלילה שבין מוצ"ש לראשון לאחר שנדקרו על ידי מחבל פלסטיני בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים. כוחות הביטחון עצרו עוד במהלך הלילה חשוד בדקירה שזוהה בעזרת מצלמות אבטחה בדרך לכותל. במהלך החג חלה התייצבות במצבם של הנערים והוא מוגדר קל עד בינוני (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות ביטחון בעיר העתיקה בירושלים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פיגוע דקירה בליל חג השבועות: שני נערים נפצעו מדקירה באורח בינוני בלילה שבין מוצ"ש לראשון (חג השבועות) בדרכם לכותל המערבי. השניים נפצעו בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים ופונו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. זמן קצר לאחר האירוע הגיעו כוחות משטרה לביתו של צעיר פלסטיני בעיר ומצאו את הסכין ששימשה אותו לדקירה.

במהלך החג חל שיפור במצבם של הצעירים והוא התייצב. גורמי רפואה מסרו כי מצבו של אחד הפצועים, בן 18 שנדקר בגבו, מוגדר קל ויציב. מצבו של הצעיר השני, כבן 15, מוגדר קל עד בינוני.

התקרית, כך לפי הדיווח למוקדי החירום, אירעה סמוך לשעה 02:30 בלילה, זאת באיזור בו מורגשת תנועה ערה בשל אירועי ליל שבועות בעיר והמנהג הידוע לבקר בכותל המערבי במהלך החג.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הצעירים הותקפו על ידי מחבל פלסטיני כבן 19 שזינק עליהם מאחור, דקר אותם באמצעות סכין ונמלט מהמקום.

שוטרי מרחב דוד, מג"ב ויס"מ פתחו בסריקות מיד לאחר האירוע ואחרי מרכז בקרת מצלמות האבטחה של העיר העתיקה והסביבה רס"ר מהראן סרחאן, זיהה את החשוד במצלמות האבטחה באזור האירוע וכיוון אליו את הכוחות. המחבל נעצר לחקירה ובמסגרת חיפוש שנערך ליד ביתו נמצאה הסכין ששימשה אותו בדקירה.

סרחאן סיפר: "מיד כשהתקבל דיווח על דקירה ברחוב הבד, התחלתי לסרוק את המצלמות, זיהיתי את האירוע והחשוד וכיוונתי את הכוחות עד למעצרו".

משה לוי, מנהל אגף לוגיסטיקה של איחוד הצלה ומתנדב בארגון שהגיע לזירה סיפר: "נתקלתי בשני נערים מחסידות ברסלב שהיו בדרכם לכותל המערבי ונדקרו בסמוך למחסום בשער שכם, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני כשהם סובלים מדקירה בפלג גוף עליון".

"לאחר טיפול רפואי שהענקנו להם בזירה הם פונו באמבולנסים לבית החולים כשהם בהכרה מלאה, כוחות גדולים של משטרת ישראל מחוז ירושלים פעלו בזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר