נסראללה לתומכיו: עמי האזור הביסו את ישראל, נשרוד גם את דאעש

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שנשא לרגל 15 שנה לנסיגת צה"ל מדרום לבנון כי "דאעש לא יותר חזקים מישראל וארצות הברית - אותם עמי האזור כבר הביסו בעבר", וקרא לאחד חזיתות בעולם הערבי (חדשות, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נסראללה (צילום: Ahmad Khateib /Flash 90)

מזכ"ל ארגון חיזבאללה חסן נסראללה התייחס למלחמה בדאעש במסגרת נאום מיוחד שנשא לרגל 15 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון ולעג למאמץ האמריקני ללחום בארגון. "מספר התקיפות שהקואליציה הבינלאומית ביצעה במספר חודשים הוא פחות ממה שישראל ביצעה בהרבה פחות זמן בלבנון ובעזה" אמר נסראללה.

נסראללה ניסה להרגיע את תומכיו ואמר כי עמי האזור "שרדו" את ישראל - ומכיוון שכך ישרדו גם את דאעש: "הם לא יותר חזקים מישראל וארצות הברית, ועמי האזור כבר הביסו את ישראל וארצות הברית".

"אנחנו נישאר בדרום לבנון. העיניים שלנו מופנות לעבר האויב העיקרי במערכה העיקרית. לא נטשנו את החזית הזאת ולא ננטוש אותה. אנחנו מוכרחים היום להיות בשתי חזיתות. אנחנו ממשיכים לפעול בחזית עם ישראל. העניינים האחרים לא מסיטים את דעתנו. תדעו שההתנגדות נמצאת בשיא המוכנות שלה והאויב יודע זאת טוב מהלבנונים. לכן הוא חושש מההתנגדות וממשיך במלחמות הפסיכולוגיות שלו" הוסיף.

נסראללה אמר בהמשך נאומו כי "אחת הסיבות לעמדת הכוח הישראלית במשך עשורים היא מדיניות החלוקה שהאזור אימץ. הסכנה ה'תכפירית' לא פחותה מהסכנה הישראלית" אמר וקרא לאיחוד חזיתות בעולם הערבי.

הוא הזהיר את מתנגדי חיזבאללה מדאעש: "הקורבן הראשון של דאעש בלבנון יהיה זרם אל-מוסתקבל. יש לקחת יוזמה ולחפש אופציות להיאבק בארגונים החמושים האלה. אנחנו עומדים כיום בפני סכנה שאין שנייה לה בהיסטוריה. האיום הוא נגד הישויות האנושיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר