פיגוע הדקירה בחג השבועות

אח הפצוע משחזר: "הם רצו 600 מטרים תוך איבוד דם"

שני תלמידי ישיבה נדקרו בליל חג השבועות בדרכם לכותל המערבי בידי מחבל פלסטיני • אחיו של אחד הפצועים בפיגוע הדקירה, נחמן רביבו, משחזר בשיחה עם "כיכר השבת", את שהתרחש: "הם קמו והתחילו לרוץ למרחק של 600 מטרים כשהם דקורים ומאבדים דם" • ביממה הקרובה הם צפויים להשתחרר (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כוחות הביטחון בעיר העתיקה, ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

משפחותיהם של שני בחורי הישיבה, שנפצעו בפיגוע הדקירה שאירע בחג השבועות בשער שכם, נמצאים גם היום בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ומקווים כי יקיריהם ישוחררו בקרוב.

נחמן שי רביבו, אחיו של אחד הפצועים, עדכן בשיחה עם "כיכר השבת" כי מצבם של הפצועים המאושפזים האחד ליד השני מוגדר עתה קל. "הם ניצלו ממש בנס", אמר. הוא הוסיף כי "שניהם נדקרו בגב עליון סמוך לכתף, מדובר בפציעה שטחית".

"הם היו בדרכם לכותל המערבי. אחרי שעברו בשער שכם הגיע מחבל מאחת הסמטאות ודקר אותם", משחזר רביבו את שאירע.

"מאותו רגע ישנם אנשים שרדפו אחרי המחבל וישנם שנמלטו מהזירה", סיפר עוד. לדבריו, השניים שחשבו שקיבלו מכות בלבד, ניסו להימלט אך נפלו ארצה. "הם קמו והתחילו לרוץ למרחק של 600 מטרים כשהם דקורים ומאבדים דם", הוסיף.

לדבריו, "הם הגיעו לשם כשהם מעורפלי הכרה וצוותי ההצלה שהעניקו להם טיפול רפואי ראשוני והצליחו לייצב את מצבם. הרופאים מקווים כי הם ישוחררו ביממה הקרובה".

האח אמר עוד כי חוקרים ממשטרת ירושלים הגיעו לבית החולים ושם חקרו את השניים.

הלילה מעצרו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים בליל חג השבועות, הוארך על ידי בית המשפט השלום בירושלים בשמונה ימים.

התקרית אירעה סמוך לשעה 02:30 בלילה, באיזור בו מורגשת תנועה ערה בשל אירועי ליל שבועות בעיר והמנהג לבקר בכותל המערבי במהלך החג.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הצעירים הותקפו על ידי מחבל פלסטיני כבן 19 שזינק עליהם מאחור, דקר אותם באמצעות סכין ונמלט מהמקום.

שוטרי מרחב דוד, מג"ב ויס"מ פתחו בסריקות מיד לאחר האירוע ואחראי מרכז בקרת מצלמות האבטחה של העיר העתיקה והסביבה רס"ר מהראן סרחאן, זיהה את החשוד במצלמות האבטחה באזור האירוע וכיוון אליו את הכוחות. המחבל נעצר לחקירה ובמסגרת חיפוש שנערך ליד ביתו נמצאה הסכין ששימשה אותו בדקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר