קבלת פנים • צפו

הרבנים הראשיים לשר דוד אזולאי: " יש הרבה עבודה"

מועצת הרבנות הראשית ערכה קבלת פנים לשר הדתות הנכנס דוד אזולאי • הרב הראשי הגר"ד לאו: "מוכר כבר שנים בעשייה שקטה ואמיתית למען הכלל והפרט" • הראשל"צ הגר"י יוסף: "שיוכל לפעול במינוי רבני ערים, רבני ישובים ודיינים, יש הרבה עבודה" • אזולאי: "דברים חיוביים לא מגיעים לתקשורת" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

קבלת פנים: שר הדתות דוד אזולאי הגיע בצהריים (שני) לישיבת מועצת הרבנות הראשית שערכה לו קבלת פנים מיוחדת. לפני ישיבת המועצת נפגש אזולאי עם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו.

אזולאי הגיע כשהוא מלווה בלשכתו החדשה, ראש המטה מיכאל מלכאילי, ראש הלשכה אבי אמסלם והיועץ למינוי רבנים דוד עמר.

נשיא מועצת הרבנות הגר"ד לאו פתח את ישיבת המועצת ובירך את אזולאי: "נדמה לי שהרב דוד אזולאי מוכר כבר שנים בעשייה שקטה ואמיתית למען הכלל ולמען הפרט, וזה דבר חשוב ומשמעותי שעוסקים בכלל לזכור את הפרט".

הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף בירך את שר הדתות הנכנס ואמר: "אני מברך את שר הדתות, הקב"ה יעזור לו ויתן לו סיעתא דשמיא, שיוכל לפעול במינוי רבני ערים, רבני ישובים ודיינים, יש הרבה עבודה".

שר הדתות דוד אזולאי אמר לרבנים: "איו ספק שהדברים שנאמרים כאן יותר ויותר מסייעים לי. אני מכיר את הפעילות המבורכת של הרבנים. קטונתי מלהגיד שבחם. אבל הרבנים עושים מלאכת קודש, חלק גדול של הרבנים עוסקים לא רק בתחומי הרבנות, ישנם רבנים מעורבים בחיי הקהילה בכל עיר ועושים עבודת קודש".

אזולאי מתח ביקורת על התקשורת ואמר: "לצערי הרב התקשורת שולטת. כאשר עושים דברים חיוביים - הדברים לא מגיעים. אבל כאשר רב עשה איזשהוא דבר אז כבר התקשורת עטה עליו. אבל את האמת לא יודעים כולם - רבנים עושים עבודת קודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר