הדיין מתגייס לעזרת בנו יעקב דומב: "הגיע עד שערי רעב"

הדיין הרב דב דומב, אביו של מי שכונה כ"עוקץ האברכים והחלפנים", פנה לוועדות הצדקה כדי שיתמכו כלכלית במשפחתו של בנו: "הוא ובני משפחתו הגיעו עד לשערי רעב ממש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב דב דומב, אביו של יעקב דומב (צילומסך: מתוך ערוץ בינינו beinenu.com)

הדיין מתגייס לטובת בנו ש"עקץ" עשרות ונמלט מהארץ: בימים האחרונים פרסם הדיין הרב דב דומב מכתב מיוחד הממוען אל רבני ועדות הצדקה, בו הוא מבקש לסייע לבנו יעקב דומב מי שכונה "הנוכל שהונה אברכים וחלפנים", כשלדבריו משפחת בנו הגיעה לפת לחם ולרעב ממש. הפרשה נחשפה לראשונה ב"כיכר השבת".

המכתב ממוען לכבוד הרבנים ובעלי הצדקה, והרב דומב כותב בו: "באתי לבקש בזה מכם כבוד מעלתכם עבור הרב יעקב ישראל דומב נ"י, אשר מטה ידו ואין ביכולתו לפרנס משפחתו והגיע הוא ומשפחתו עד שערי רעב ממש".

"הנו נשוי וראש למשפחה בת חמישה ילדים והוא עני ביותר וצריך להחזיק בו ולתומכו בכל מה שאפשר". האב מוסיף וכותב: "כל המוסיף מוסיפים לו מן השמים ובלי שום ספק שזוהי צדקה חשובה באמת שהקרן קיימת לעולם הבא ופירותיה בעולם הזה".

כזכור דומב חשוד כמי שהפיל מאות משפחות בציבור החרדי בעשרות מליוני שקלים בשעה שהבטיח להשיב את כספם עם רווח נאה אולם בסופו של דבר נמלט לחו"ל.

בתחילת החודש הורה שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן הורנשטיין כי הוא ממנה את עו"ד רמי קוגן לכונס הנכסים הרשמי שיהיה אחראי מעתה ואילך על נכסיו של איש העסקים יעקב דומב. בהחלטת השופט נאמר כי "כונס הנכסים מוסמך לקבל ולתפוס לרשותו את כל נכסי המשיב ולנקוט בכל הפעולות לשמירתו ולהבטחתו".

"להסרת ספק", כותב השופט, "כונס הנכסים אינו מורשה בשלב זה לנקוט בהליכים למימוש הרכוש במלואו או בחלקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר