"לא חשבתי שאני הנושא"

ארדן הצטרף; "קיבלתי את הכלים, יש לי יכולת לפעול"

גלעד ארדן הושבע לשר לביטחון פנים, לאיומים אסטרטגיים ושר ההסברה. בפוסט שפרסם הוא ניסה לנמק את שובו לממשלה לאחר איומיו להישאר באופוזיציה: 'הנושא העיקרי אינו כיפופי הידיים וזוטות, אלא המהות' טען ארדן. 'כעת, משהובטחו לי הכלים המתאימים, יש לי היכולת לפעול לשינוי. לא חשבתי שאני הנושא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בסיון תשע"ה | 25.05.15
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ גלעד ארדן הושבע הערב (שני) לתפקיד השר לביטחון פנים, השר לאיומים אסטרטגיים ושר ההסברה. מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט הודיע מוקדם יותר ליו"ר הכנסת על אישור הממשלה לצירופו של ארדן. מינוי ארדן אושר ברוב של 58 חברי כנסת מול 55 שהתנגדו. "כיכר השבת" העביר את ההצבעה בכנסת בשידור חי.

בפוסט שהעלה ארדן הערב לעמוד הפייסבוק שלו הוא נימק את החלטתו: "כפי ששמעתם, יש התפתחויות וחשוב לי שתשמעו ממני את הפרטים המלאים ובעיקר, המהותיים. החלטתי להצטרף לממשלה ולהיענות לבקשת ראש הממשלה לכהן כשר לביטחון הפנים, כשר לנושאים אסטרטגים והסברה".

"ויתרתי בעבר על המשרד להגנת העורף (שהיה מאוד חשוב בעיניי) כיוון שלא ניתנו לי הסמכויות והתקציבים לפעול לחיזוק הנושא וגם במקרה הזה, כאשר חשבתי שלא ניתנו לי התנאים הנדרשים לחולל שינוי אמיתי במשטרה ובביטחון האישי של כולנו, העדפתי לוותר על התפקיד. כאיש המחנה הלאומי שהשקיע לא מעט כדי שננצח בבחירות זו לא הייתה החלטה קלה עבורי, אבל לא חשבתי שאני הנושא, ואיני סבור כך גם כעת".

הודעת מזכיר הממשלה (סריקה)

לדבריו: "אני לא חושב שהנושא העיקרי הוא הפוליטיקה, כיפופי הידיים וזוטות מן הסוג הזה. השאלות שצריכות להישאל הן על הנושאים והמהות: הביטחון האישי שלנו, מצבה הערכי של המשטרה וניסיונות החרם והדה-לגיטימציה נגד ישראל המתפשטים בעולם. נדמה לי שכעת, משהובטחו לי הכלים המתאימים, יש לי היכולת לפעול ולהביא לשינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר