אלקין השר לענייני ירושלים

נתניהו מינה, ברקת זועם: "בזבוז של כספי הציבור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפצות את השר זאב אלקין ומינה אותו לכהן גם כשר לענייני ירושלים • בכך עורר את זעמו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שטוען כי ההחלטה "סותרת את התחייבותו של ראש הממשלה" • "ירושלים אינה פרס ניחומים, שיקולים פוליטיים צרים יביאו לבזבוז של כספי ציבור" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ברקת ונתניהו (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

"בזבוז כספי ציבור": ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפצות את השר לקליטת עלייה זאב אלקין, והודיע לו על מינויו לכהן גם כשר לענייני ירושלים.

הפיצוי מגיע לאחר שאלקין זעם על לקיחת התיק לעניינים אסטרטגיים מידיו ונתינתו לשר גלעד ארדן ששב אמש לשולחן הממשלה לאחר השלל שקיבל מראש הממשלה.

אלא שמינויו של אלקין לשר לענייני ירושלים מעורר זעם רב אצל ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שקיבל הבטחה מנתניהו כי תיק ירושלים יישאר בידיו.

"ההחלטה על הקמתו מחדש של המשרד לענייני ירושלים התקבלה בניגוד לדעתי וסותרת את התחייבותו של ראש הממשלה והחלטת הממשלה שאושרה ביום ירושלים לפיה משרד ראש הממשלה יופקד על פיתוחה וקידומה של העיר בשותפות עם ראש העיר ועיריית ירושלים", אומר הבוקר ברקת.

"ירושלים אינה פרס ניחומים לאף אחד", הוסיף ותקף ברקת, "צר לי כי שיקולים פוליטיים צרים יביאו לבזבוז של כספי ציבור ובירוקרטיה מיותרת שיקשו על העבודה המשותפת של הממשלה והעירייה בפיתוחה וקידומה של ירושלים".

בליכוד טוענים מנגד כי הבטחת נתניהו הייתה שהתיק לא יעבור למפלגות אחרות כדוגמת 'הבית היהודי' אלא יישאר בידי הליכוד.

אמש, נועד ברקת עם ראש הממשלה נתניהו והשר אלקין אך לא הצליח לשכנע את ראש הממשלה שלא להעביר את התיק לידי אלקין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר