בגלל השרב: חברת החשמל לא תנתק חייבים

בשל גל השרב הכבד שיפקוד את הארץ השבוע, החליטו בחברת החשמל שלא לנתק חייבים מחשמל. במקביל, נערכו בחברה לגל צריכת החשמל המוגברת שצפויה השבוע (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

לאור מזג האוויר השרבי הצפוי במהלך השבוע, הנחה איציק בלמס, מנכ"ל חברת החשמל בפועל, את חטיבות החברה לצמצם ככל האפשר את העבודות היזומות המתוכננות במערכות תשתית החשמל והורה על הימנעות ניתוק לקוחות בגין חוב לחברת החשמל.

חברת החשמל נערכה לשיאי הביקוש של הקיץ, ובחודשים האחרונים קיימה עבודות תחזוקה ושיפוצים ביחידות הייצור ובכל מערכת החשמל ברחבי הארץ, על מנת להכשירן לעבודה במתכונת מלאה.

לקראת שיאי הביקוש לחשמל, החברה הקימה צוותי עבודה במגוון תחומים, התקיים תרגיל היערכות לקיץ בו השתתפו כל יחידות החברה ויתר הגורמים במשק החשמל, יחידות הייצור שופצו ובוצעו בהן עבודת תחזוקה לקראת תקופת הקיץ ועוד.

מנכ"ל החברה יצחק בלמס אמר כי "חברת החשמל נערכה בחודשים האחרונים לספק חשמל אמין וזמין במהלך שיאי הביקוש לחשמל בחודשי קיץ 2015 ולקראת גלי החום שהקדימו השנה כבר בחודש מאי. חברת החשמל תעשה כל שדרוש לספק ללקוחותיה חשמל זמין ואמין גם במהלך ימי השרב הקרובים תוך עמידה בשיאי הביקוש לחשמל. אנו עומדים לרשות ציבור הלקוחות באמצעות מגוון אמצעי הקשר: דף הפייסבוק, אתר האינטרנט ומרכז שירות 103 של החברה ונטפל בכל תקלה או מפגע אשר עלולים לנבוע כתוצאה מהחום הכבד."

בחברת החשמל מציינים, כי למרות היערכות מקיפה של חברת החשמל עלולות להתרחש תקלות באופן מפתיע והחברה ערוכה לכל תרחיש וערוכה בפרט לתרחיש הקיצון של הפרעות באספקות הגז מ"תמר" באמצעות אוניית הגט"ן המשמשת כגיבוי חם למערכת. חברת החשמל, נמצאת תמיד בכוננות ופועלת ככל שניתן על מנת לספק חשמל לכל דורש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר