סגן שר בממתינה

שבועיים לאחר ההשבעה: נהרי בנתק עם שר הרווחה

שבועיים חלפו מאז הושבעה הממשלה, אך סגן שר הרווחה משולם נהרי מש"ס עדיין לא נכנס לתפקידו, ובינו לבין השר הממונה חיים כץ שורר נתק מוחלט כאשר אפילו שיחת טלפון בין השניים עדיין לא התקיימה • בלשכת השר כץ טוענים: "לאחר שנסיים את עבודת המטה, נפגש עם נהרי ונעביר לו סמכויות" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר חיים כץ וסגנו משולם נהרי (צילומים: פלאש 90)

נתק במשרד: שבועיים חלפו מאז הושבעה הממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו, אך סגן שר הרווחה משולם נהרי מש"ס עדיין לא נכנס לתפקידו, ואפילו שיחת טלפון עם השר הממונה עליו חיים כץ הוא עדיין לא קיים, כך נודע ל"כיכר השבת".

עוד נודע כי נהרי שמגיע ללשכתו במשרד הרווחה, מאז מונה לתפקיד, אף נמצא בנתק עם ראשי לשכתו של כץ.

מאז השבעת הממשלה, סגני השרים קיימו פגישות עם השרים הממונים עליהם, והחלו לתאם את הסמכויות שינתנו בידיו של הסגן, אך מהפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי בין שר הרווחה חיים כץ לסגנו משולם נהרי יש נתק, ככל הנראה דו צדדי.

נהרי שהוזמן לטקס חלופת השרים במשרד הרווחה בחר להחרים את האירוע ולא להשתתף בו.

לדברי בכיר המעורה בסיפור, נהרי פגוע בין היתר מהעובדה ששבועיים חלפו מאז השבעת הממשלה ובינו לבין השר כץ לא התקיימה אפילו שיחת טלפון.

לדבריו - נהרי מנסה בימים האחרונים לאתר את כץ אך ללא הצלחה, כאשר גם שיחות טלפון שלו לשר הרווחה לא נענות כך שבימים אלו הוא נשאר עם התואר סגן שר הרווחה ללא אף סמכות.

אחת הבעיות המרכזיות של נהרי היא ההתעקשות שלו לקבל את תפקיד סגן שר החינוך, מה שככל הנראה לא יקרה. "אם נהרי לא היה מתעקש על החינוך היו סוגרים לו סמכויות כבר בהסכם הקואליציוני, ההתעקשות על החינוך מנעה את זה", מסביר גורם פוליטי.

מנגד, בכירים בלשכת כץ אומרים ל"כיכר השבת" כי "כרגע מתקיימת עבודת מטה בלשכת שר הרווחה הנכנס. לאחר שנסיים, נפגש עם נהרי, נעביר לו סמכויות, יש הרבה עבודה, יש המון דברים שמחייבים טיפול של הממשלה, של משרד הרווחה".

באשר לטענה כי בין השניים לא התקיימה שיחה מאז השבעת הממשלה - סירבו בלשכת כץ להגיב.

סגן השר משולם נהרי מסר ל"כיכר השבת" בתגובה: "לפני מספר ימים נכנסתי לתפקידי במשרד הרווחה ובתקופה הקרובה בעזרת השם תתקיים פגישה עם שר הרווחה כדי שנוכל במשותף לפעול למען כלל ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר