ראש העיר למועצה הדתית: לא תטפלו בגניזה? אקצץ לכם בתקציב

ראש עיריית פתח תקווה פנה למועצה הדתית בעיר והבהיר כי במידה ונושא הטיפול בגניזה לא יטופל כראוי - לא יהיה מנוס מקיצוץ בתקציב המועצה. איים: "אפנה לשר הממונה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גניזה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

ראש עיריית פתח תקווה מאיים לפעול לקיצוץ משמעותי בתקציב המועצה הדתית בעירו מאחר ולטענתו ולטענתם בכירים בעירייה, המועצה אינה מטפלת כראוי בנושא הגניזה.

במכתב ששיגר ליו"ר המועצה הדתית כתב ראש העיר איציק ברוורמן כי "לאחרונה מגיעות אלי תלונות רבות כי נושא הגניזה אינו מטופל בפתח תקווה".

"כידוע לכל בר-בי-רב עניין הגניזה הינו עניין למועצה הדתית לטפל בו ואני תמוה מדוע עד כה לא עשתה המועצה הדתית כן". קבל ראש העיר.

ברוורמן הוסיף כי העירייה התגייסה באחרונה לסייע בנושא אולם למרות זאת הטיפול הלקוי נמשך. "העירייה התגייסה באופן מיוחד לסייע בסוגייה זו שכן לטיפול בגניזה יש חשיבות רבה לציבור רחב מאוד בעיר, אולם העירייה אינה אמורה לטפל בכך השכם והערב".

"יתרה מכך, תקציב נוסף הועבר לפני מספר חודשים למועצה הדתית וציפתי כי חלקו ישמש לטיפול בגניזה", הוסיף.

לאור זאת שיגר ראש העיר מסר ברור כי אם לא יחול שינוי בקרוב, ייאלץ לפנות לשר לשירותי דת בכדי שזה יקצץ בתקציב המועצה "אשר על כן, אני מורה אותך לדאוג שהמועצה הדתית תדאג לפתרון באופן מיידי לסוגיית הגניזה שכן בכתבי קודש עסקינן, והנושא בעל חשיבות רבה מהרבה נושאים אחרים בהם עוסקת המועצה הדתית, שאם לא כן אפנה לשר ממונה ואדרוש שהם יפעלו בעניין תוך קיזוז מתקציב המועצה למטרה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר