השקט הופר

בתגובה לירי הגראד: צה"ל תקף 4 מטרות ברצועת עזה

במהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר ארבע תשתיות טרור בדרום רצועת עזה, בתגובה לירי רקטת הגראד לעבר ישראל • מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות • שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר כי "אם לא יהיה שקט בישראל - רצועת עזה תשלם על כך מחיר כבד מאוד" (חדשות, צבא)

ארכיון (צילום: Ofer Zidon/Flash90)

השקט בדרום הופר: במהלך הלילה (רביעי) תקפו כלי טיס של חיל האוויר ארבע תשתיות טרור בדרום רצועת עזה, זאת בתגובה לירי רקטת הגראד לעבר ישראל בשעות הערב אמש.

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

עוד נמסר כי "צה"ל רואה את האירוע בחומרה, ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות".

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר לאחר תקיפת צה"ל כי "לישראל אין כל כוונה לעבור לסדר היום על ירי לעבר אזרחיה, כפי שבוצע אמש בידי גורמי ג'יהאד איסלאמי. הלילה תקף צה"ל מטרות ג'יהאד איסלאמי וחמאס בעקבות הירי לדרום. אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש משטח הרצועה, ולא נסבול כל איום על תושבי הדרום. אם לא יהיה שקט בישראל - רצועת עזה תשלם על כך מחיר כבד מאוד, כזה שיגרום לכל מי שמתכנן לאתגר אותנו להצטער על מעשיו".

"מוטב לחמאס כי יפעל לרסן כל ניסיון ירי לעבר ישראל או פרובוקציות כלפיה, אחרת ניאלץ לפעול בעוצמות גדולות יותר", איים יעלון.

שר הביטחון הוסיף ואמר כי "לא הייתי מציע לאיש לבחון אותנו. אנו פועלים בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הדרום ואת שגרת החיים שלהם".

בשעות הערב אמש, מעט לאחר השעה 21:00 נשמעה אזעקת צבע אדום באזור אשדוד וביישובי לכיש. זמן קצר לאחר מכן נשמעו פיצוצים.

מאוחר יותר התברר כי רקטת גראד אחת התפוצצה באזור גן יבנה. נפגעת חרדה בת 15 הגיעה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

דובר המשטרה במחוז הדרום ציין כי "בהמשך לדיווחים על ירי רקטי לעבר גזרת לכיש לפי איכון מדובר ביציאה אחת, עד לרגע זה אין כל דיווח על נפילות, ומן הסתם אין גם דיווח על נזק או נפגעים. כוחות של משטרת המחוז הדרומי מרחב לכיש מבצעים סריקות".

בעקבות הירי הודיעה עיריית אשדוד כי מוסדות החינוך יפעלו כרגיל למעט מוסדות לא ממוגנים הפועלים בקרוואנים. עיריית אשקלון הודיעה כי הלימודים יתקיימו כסדרם.

לאחר הירי פינה ארגון החמאס את כל המטות שלו ברצועת עזה מחשש לתגובה ישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר