מחשש לחייו: זאב רוזנשטיין יכלא בהפרדה

בעקבות חשיפת החשדות בפרשה 512, שהעיקרי בהם הוא ניסיונות החיסול של זאב רוזנשטיין החליטו בשב"ס להעבירו לתא נפרד מחשש לחייו, אבל הוא לא רוצה את זה (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זאב רוזנשטיין (צילום: יוסי זליגר - פלאש90)

בעקבות מעצר בכירים בעולם הפשע בימים האחרונים במסגרת פרשת "512" שהתפוצצה ובה נחשדים ראשי ארגוני פשע במקרי רצח רבים, הוחלט בשירות בתי הסוהר להעביר את העבריין זאב רוזנשטיין להפרדה משאר האסירים בכלא איילון.

ההחלה התקבלה לפני יומיים, בעקבות הפרסום כי החשד המרכזי בפרשה הוא ניסיונות הרצח של רוזנשטיין. בשב"ס הסבירו כי העברתו נובעת כחלק משגרה ואילו הוא עצמו קיבל הודעה כי יישאר בכלא איילון אך יעבור להפרדה.

בשל כך החליט פרקליטו עו"ד מיקי חובה להגיש עתירה דחופה לבית המשפט המחוזי בלוד, שם הוא ומרשו קבלו על כך. לטענתם, גורמים בשירות בתי הסוהר טענו כי ההחלטה להעבירו לתא הפרדה נעשתה "עד שהעשן יתפזר".

לדבריו, "ניסיונות פגיעה ברוזנשטיין הם לכל היותר מידעים מודיעיניים אם בכלל, ואין להם אחיזה במציאות". לכן, הוא טוען, כי הדבר הכי קל עבור השב"ס זה "לסגור את רוזנשטיין בהפרדה".

בעתירה הסביר פרקליטו כי במהלך השנים שהה מרשו עם עבריינים שנטען נגדם כי אויביו המושבעים ולכן אין סיבה שגם הפעם הוא לא ישהה איתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר