ביתר עלית: 35 תושבים התנדבו לשיטור הקהילתי

בעקבות גל אירועים פלילים בעיר ביתר עלית, ובעיקר מקרי גניבות, ביקשה המשטרה מהתושבים להתגייס לשיטור הקהילתי. 35 נענו לקריאה ועברו קורס בן 4 חודשים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דובר המשטרה)

עשרות מתושבי ביתר עילית הצטרפו לשורות המשטרה וזאת לאחר שבשבועות האחרונים אירעו מספר תקריות פליליות בהם מקרי גניבות בבתים.

אותם תושבים שהצטרפו למשטרה יערכו סיורים מידי יום בשכונות בהן האוכלוסייה דלילה. במידה ויהיו אירועים חריגים הם אלו הראשונים שיהיו בחזית ויצטרכו לספק מענה הולם נגד החשודים.

הם הצטרפו למשטרה לאחר שהופצה הודעת פנייה לתושבים שיבואו לחזק את ביטחונם וביטחון שאר התושבים, ואכן התגובה לא איחרה לבוא. שלושים וחמישה תושבים ניגשו למשטרה וביקשו להצטרף לשיטור הקהילתי.

המתנדבים תושבי השכונות, עברו קורס שנמשך ארבעה חודשים ובו למדו את יסודות פעילות המשטרה והשיטור וכמו כן עברו אימוני ירי וביצעו מטווח. בימים הקרובים יחלו המתנדבים לסייר בשכונות העיר.

רס"מ שלומי אביסרור שניצח על גיוסם של המתנדבים אמר כי: "עקב צורך בטחוני רצינו לשתף את האוכלוסייה בשמירה על בטחון העיר. במאמץ משותף של העירייה ושל מרחב חברון הצלחנו לגייס עשרות מתנדבים. אני רואה חשיבות גדולה בה כל אחד מתושבי העיר שהצטרף הופך לשגריר במאמץ משותף לשמירה על ביתו ועל משפחתו".

משה המתגורר בשכונת התמר סיפר מדוע החליט להתגייס למשטרה: "הרגשתי כי אני חייב להגן על בני משפחתי ועל כל הקהילה. אני מרגיש ערבות כלפי תושבי העיר, אני מרגיש תחושת ביחד".

אליעזר המתגורר גם הוא באותה שכונה אומר כי "כאשר ראיתי את המודעה שמחתי להצטרף אני קורא לכלל האוכלוסייה להתגייס לסייע בשמירה על הבית".

מפקד נקודת השיטור בעציון רפ"ק אלי זיתון העלה על נס את התגייסות המתנדבים ואת תחושת השליחות שלהם. רפ"ק זיתון אמר כי לא הופתע מהנתינה כי זה חלק מהעיר עצמה.

ממ"ר חברון ישראל טל סיפר למתנדבים כי כאשר הגיע לפני כשנתיים למרחב הבין כי העיר ביתר תהיה במוקד העשייה שלו. ואכן העיר מקבלת משאבי שיטור בכל הרמות ובעתיד הקרוב גם תפתח תחנת משטרה במבנה חדש הנבנה בימים אלו בסמוך לכיבוי אש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר