'ישראייר' יישרה את ההדורים: הוחזר המטוס שעוקל

לאחר שבאופן נדיר מטוס של חברת 'ישראאיר' עוקל בשל פסיקה משפטית נגד החברה לשלם עשרות מיליוני שקלים, נפגשו נציגי החברות ויישרו את ההדורים ביניהם (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Moshe Shai/FLASH90)

לאחר שבאופן נדיר מטוס של חברה ישראלית עוקל בשל פסיקה משפטית נגד אחד הצדדים לשלם עשרות מיליוני שקלים, נפגשו נציגי החברות וההדורים יושרו.

מנכ"לי חברות התעופה 'יורואטלנטיק' ו'ישראייר' נפגשו אמש והצדדים סיכמו שעם סיום הסכסוך יחלו בתהליכי שיתוף פעולה מסחריים בתחומי התיירות והמלונאות והמטוס עוקל הוחזר.

מדובר באחד מששת המטוסים של חברת ישראייר, שעשה את דרכו מישראל לליסבון בפורטוגל, ולאחר שהנוסעים ירדו מהמטוס וקיבלו את הכבודה, הוחלט על ידי רשות התעופה המקומית לעקל את המטוס.

ההחלטה על כך התקבלה, לאחר שהתברר כי חברת המטוסים חייבת לכאורה עשרות מיליוני אירו לחברת יורו-אטלנטיק, כך לפי טענתה.

כמה שעות לאחר מכן נשיא חברת "יורו-אטלנטיק" הפורטוגלית, תומאס מטלו, אישר כי העיקול נגרם עקב חובות עבר. לדבריו, במהלך השנה האחרונה בית המשפט פסק לטובת חברתו בנוגע למשפט שהתנהל על חוב של ישראייר מלפני שבע שנים. לטענתו, למרות פסיקת בית המשפט כי עליהם לשלם את הסכום המדובר, הם לא שילמו ולכן הוחלט לעקלו.

בחברת ישראייר הודו כי האירוע תפס אותם בהפתעה. בנוסף, מטוס אחר של החברה נאלץ לנחות נחיתת חירום בשל תקלה, ובעקבות כך נוצר חוסר במטוסי החברה וישראלים ששהו באילת והיו אמורים לטוס עם מטוס החברה בחזרה למרכז הארץ, נאלצו לנסוע באוטובוסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר