מבזק כיכר TV: מיהם הפירומנים שמבעירים מדורות ונהנים מזה?

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: גל השרב הביא לשריפות רבות במוקדים שונים, מיהם הפירומנים שנהנים מהצתות ומה צפוי לנו היום ומחר?. וגם: הפאדיחה המביכה של וולוו (מבזק)

(תמונה ראשית: שאטרסטוק)

כותרות כיכר TV

• גל שרב כבד פוקד את כל אזורי הארץ, והטמפרטרות מגיעות לשיא לשנת 2015, וכבר גורם לשורת נזקים. במוקדים שונים בארץ פעלו כוחות הכיבוי בכדי לכבות שריפות שהשתוללו. בתל מונד נשרפו שלושה בתים, במקביל באזור נחל שורק סמוך לבית שמש בוערת דליקת ענק, במקום נמצאים כעשרים צוותי כיבוי וארבעה מטוסי כיבוי, ורק לאחר כשעתיים הצליחו הכח להשיג שליטה על האש. במוקד אחר פעלו כוחות הכיבוי לכבות שריפה בעטרות סמוך לשדה התעופה הישן, לאחר מאמצים רבים הושגה שליטה, הנה התמונות.

• חלק מהשריפות, נגרמות בשל הצתות, חלקן יתכן על רקע לאומני אך חלקן מגיע מאנשים הסובלים ממחלת נפש המכונה "פירומניה", שגורמת להם פשוט להבעיר להבות, הפסיכולגית תרי ויינברג מסבירה.

• ומה צפוי לנו בהמשך היום ומחר? חזאי חברת מטאו טק נחום מליק מספר.

• על רקע הפרת השקט אמש בדרום וירי הרקטות מכיוון רצועת עזה, לראשונה מאז צוק איתן, מתפרסם היום תיעוד וידאו, של אנשי חמאס הסוללים כביש בצמוד לגדר המערכת עם ישראל. עד כה אף גורם רשמי לא נטל אחראיות לסלילת הכביש והערכה היא כי הוא מיועד למטרות צבאיות של ארגון הטרור.

• לסיום, בחברת וולוו פיתחו רכב הכולל בתוכו חניה אוטומטית, אלא שבמבחן שנעשה לתכונה החדשה, התברר כי היא לא ממש עובדת כראוי. הרכב סטה ממסלולו וגרם לפציעתם של שני אנשי צוות.

• תחזית מזג האוויר: בלילה יהיה עומס חום בינוני עד כבד, ומחר החום יחל להישבר.

קרדיטים: שריפה בתל מונד - דוברות כיבוי והצלה נתניה, ג'ורג' קינגסברג -ynet, שריפה בעטרות - דוברות כיבוי והצלה ירושלים, חמאס - מתוך דף הפייסבוק publeakchat, וולוו - ערוץ היוטיוב pistoluhpaultje.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר